.

Beantwoord

ik ben er inmiddels klaar mee, geen 3g verbinding

  • 26 February 2013
  • 12 reacties
  • 1364 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 5 reacties
allemaal,
ik ben inmiddels de hele dag  bezig met toegang tot het 3g netwerk, heb alle adviezen op het forum uitgevoerd en helemaal geen verbinding met 3g.
natuurlijk is er niemand beschikbaar bij het callcenter.
ik heb een galaxy s3, heb e.e.a. handmatig (volgens advies op forum) ingesteld, mn internet staat aan op mijn simyo, en op mn mobiel, (een bericht naar 1300 met ja werkt al helemaal niet op een android toestel.....)   HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
help help help, ik ben zzp-er en verdien er mn geld mee!!!!!!!!!!!!!!11
icon

Beste antwoord door Wayne 5 March 2013, 13:49

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 7
Geef je instellingen eens bloot. Deel eens alle instellingen die je hebt ingevoerd.

Wat heb je ingevuld aan de hand van de volgende lijst?:

De APN moet je zelf invoeren.

Als je via instellingen - draadloos en netwerken - mobiele netwerken - namen toegangspunten terecht komt bij het APN overzicht, moet je op de menu knop van je telefoon drukken. Vervolgens kun je kiezen voor nieuwe APN of standaardinstellingen herstellen. Het is altijd handig om de standaardinstellingen eerst te herstellen voordat je een nieuwe APN aan maakt. Als je instellingen zijn hersteld moet je kiezen voor 'nieuwe APN'. Vervolgens moet je de Simyo instellingen invoeren:

Bij Verbindingsnaam: voer Mobiel Internet in (wordt ook wel aangeduid als profielnaam, netwerkaccount, of connection name in sommige toestellen)

APN: internet
Proxy: (geen)
Poort: 5080
Gebruikersnaam: (geen)
Wachtwoord: (geen)
Server: 0.0.0.0
MMSC: (geen)
MMS Proxy: (geen)
MMS Poort: (geen)
MCC: 204
MNC: 08
Verificatietype: PAP
APN-type: Internet of default

Sla deze instellingen op en kijk goed op je APN overzicht of je net aangemaakte APN geselecteerd is (bolletje moet groen zijn).