.

Beantwoord

Hoog dataverbruik ondanks WIFI

  • 26 November 2012
  • 7 reacties
  • 820 Bekeken

Badge
Worden er kosten in rekening gebracht als je gebruik maakt van Wifi, terwijl je op 'mijn simyo', 'internet op je mobiel'
hebt uitgeschakeld? 

Gisteren heb ik namelijk gebruik gemaakt van mijn thuis-wifi, en vanmorgen zag ik dat ik ver over mijn internetbundel heen was.
Ik heb nu hoge verbruikskosten, omdat er toch op de een of andere manier data is verbruikt, terwijl ik mijn 'eigen wifi' heb gebruikt. 
Ik wil dit absoluut niet nog een x meemaken of nog hogere onverwachte rekeningen binnen krijgen. Graag uw reactie. 
icon

Beste antwoord door Alex 4 December 2012, 11:37

Bekijk originele reactie

7 reacties

Je gaat nog een onaangename verrassing te verwerken krijgen. Ik heb vorige maand internet aangesloten; binnen 3 weken zat ik boven de 370 euro aan verbruikskosten (data). Pure oplichting! Sluit je aan bij [email]speciaalvoorsimyo@hotmail.com[/email]
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Ferrari,

Ik zag dat je je vraag ook in dit topic had gesteld. Ik heb je vraag daarom ook in dat topic beantwoord.

@Rifferplate. Als je meer verbruikt dan 1GB dan valt het overige verbruik voor internet buiten de bundel. In https://[url=https://forum.simyo.nl/internet-62/faq-mijn-internet-verbruik-hoog-zijn-2989/]dit topic[/url] kun je meer informatie vinden over hoe je met je telefoon veel data verbruikt.

Groetjes,

Alex
@Alex Jullie antwoorden kunnen mij niets schelen. Ik heb het abonnement opgezegd. 
Badge +6
Hoi Rifferplate,

Jammer dat je het zo ervaart en dat je hebt opgezegd.
Badge
Helemaal mee eens! ik ben een nieuwe klant en ik zit binnen 10 dagen!!!! aan 500 mb. Bij HI haalde ik de 250 mb net!! oplichters
Reputatie 5
Badge +10
Hoi AstridV,

Probeer anders na te gaan waar het internet verbruik vandaan komt door Traffic Monitor te installeren. Hiermee meet je hoeveel data een specifieke app. gebruikt.

Groetjes,

Alex
Badge
Mail naar [email]speciaalvoorsimyo@hotmail.com[/email]
laat je NAW gegevens achter om als grote groep een klacht in te dienen bij de geschillen commissie

Harm Thiessens

Helemaal mee eens! ik ben een nieuwe klant en ik zit binnen 10 dagen!!!! aan 500 mb. Bij HI haalde ik de 250 mb net!! oplichters

Reageer