.

Beantwoord

hoge verbruik buiten hundel geen sms gehad, hoe kan dat?

  • 14 May 2021
  • 4 reacties
  • 84 Bekeken

Hoi Simyo,

Zojuist heb ik een sms van jullie ontvangen dat ik hoge kosten buiten mijn bundel heb gemaakt en mijn simkaart is geblokkeerd. Echter heb ik continue op WiFi gezeten en staat ook de functie op mijn telefoon uit wanneer deze zwak is hij op mobiel netwerk overspringt. Wat me verbaast is dat ik ook geen sms heb gehad van dat mijn normale tegoed op was alleen bij 80% maar geen 100%. Ik ben hier niet blij mee aangezien dit enorm hoge kosten zijn en ik dit overigens nog nooit heb gehad en ik hier geen gebruik van heb gemaakt. Ik hoor graag of dit kan worden opgelost.
 

groeten Lotte 

icon

Beste antwoord door Daisy 15 May 2021, 12:29

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7

@Lottevdb  Dit is erg vervelend. Een moderator (= Simyo medewerker) zal dit oppakken en je vragen hem of haar een prive bericht te zenden voor een eventuele oplossing.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi lolkje65, 

Welkom op ons forum!

We vinden het erg vervelend dat je zo verrast bent door de in rekening gebrachte kosten. 

Volgens onze gegevens heb je geen internetbundel, dus dan kunnen we je niet waarschuwen bij 80% of 100% verbruik. We hebben je wel SMS’jes gestuurd als waarschuwing dat je aan het internetten was zonder bundel. Heb je die SMS’jes over het hoofd gezien?

Als je geen gebruik wilt maken van mobiel internet, dan adviseren we je om je internetoptie uit te schakelen via Mijn Simyo.

Heb je hier nog vragen over? Reageer dan even op dit bericht 😊

Groetjes, 
Bas

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Lottevdb,

 

Ontzettend vervelend dat je geen sms'jes hebt gehad, ik kijk graag even met je mee hoe dat zit! Kun je mij een privébericht sturen met jouw adresgegevens? Normaal gesproken hoor je gewoon een sms te ontvangen wanneer jouw bundel voor 80% en 100% is verbruikt. Maar als je gebruik maakt van WiFi zou dat natuurlijk sowieso niet moeten, heb je de instellingen al gecheckt of de wifi assistentie toevallig aan staat? 

 

Groetjes,

Daisy

hetzelfde is mij over komen buiten bundel  inter netten, maar voor zo ver ik wist was ik niet aan het internetten maar julle zeiden van wel . ik wist niet beter dat ik  op wifi zat. . maar ben wel geblokkeerd door jullie. en een hele hoge rekening!!!!!!!! Balen.!!!!!!!!!

Reageer