.

Beantwoord

hoge kosten internet buiten mijn bundel, en nu?

  • 24 March 2021
  • 3 reacties
  • 75 Bekeken

Hoi,

Vanochtend werd ik wakker en op een was mijn symio internet geblokkeerd. Heel erg raar. Na iets kijken gisteren, wat normaal gesproken op mijn bundels ging, was op een buiten bundel. Ik kan het me niet verduidelijken hoe. blijkbaar is het per minuut met 8 euro hoog gegaan...gevoeld per seconde.  De kosten zijn du boven de 300, die ik niet heb gemaakt. Ik maak me hier echt zorgen over. Is het mogelijk dat iemand van symio met mij contact opneemt en het probleem met mij oppakt?

 

Ik zie graag een reactie tegemoet.

 

Groeten, Sonn

icon

Beste antwoord door Daisy 25 March 2021, 14:49

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Sonn,

 

Welkom op het Simyo forum, wat ontzettend balen je hoge kosten hebt gemaakt.

 

Ik kan me voorstellen dat het even schrikken is geweest. Ik heb gelijk even met je aansluiting meegekeken en ik zie het volgende:

 

Op 23 maart om 22:29 heb je een sms ontvangen dat de internetbundel voor 80% is verbruikt en vervolgens om 22:44 dat de bundel voor 100% is verbruikt. Vanaf dat moment zijn alle verbruikte MB's voor het tarief van €0,15 per MB berekend. Zeker wanneer je iets aan het kijken/streamen/downloaden bent, kan het dan in een korte tijd hoog oplopen. Je ziet de internetsessies terug in het verbruik in sessies van 58,59MB omdat dit het maximale aantal MB is dat het systeem in één keer kan verwerken. Eigenlijk kun je het dus zien als één grote internetsessie. Mocht je niet weten waar aan de MB's aan verbruikt zijn kun je het beste deze link gebruiken om dit te achterhalen. De aansluiting is nu geblokkeerd om verdere kosten te voorkomen.

 

Laat je weten of je eruit bent gekomen en of ik nog iets voor je kan doen?:blush:

 

Groetjes,

Daisy

Hoi Daisy,

 

Dat klopt ik heb die sms ontvangen en was toen er heel erg van bewust, dat ik iets minder moest gebruiken. Toen het gebeurde was ik gewoon iets aan het kijken en dat lukte altijd met de normale bundels, en op eens was het heel erg hoog. Ik wist niet dat het zo snel op kan lopen. Is het mogelijk om dat kwijt te schelden, omdat mijn financieel situatie heel slecht eruit ziet op dit moment?
 

Ik hoor het graag,

Groetjes,
Sonn

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Sonn, 

Sorry voor de late reactie!

Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met onze klantenservice over de in rekening gebrachte kosten en dat je een tegemoetkoming van ons krijgt. Daarmee is het probleem helemaal opgelost lijkt me 😊

Heb je nog vragen, of kunnen we je nog ergens anders mee helpen? Let us know!

Groetjes,
Bas

Reageer