.

Vraag

Hoge kosten internet.

  • 27 June 2012
  • 1 reactie
  • 410 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik heb een aantal foto's via mail gestuurd vanaf mijn mobiel en dat koste me opeens heeel veeel MB, de foto's waren niet meer te anuleren en wss zijn nog steeds niet alle foto's binnen. Gisteravond kreeg ik een smsje dat ik over me MB zat, dus heb gelijk me internet uitgezet, alleen nu blijkt dat ik al €13,47 over me bundel zat! Ik weet niet hoe het ineens komt dat ik zoveeel MB heb verbruikt, maar ik vind het ook niet kloppen dat ik pas werd gewaarschuwd nadat ik over me MB zat en dus bij moet betalen, hoe zit dit? Wat moet ik nu doen?

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum lusnn,

Volgens onze gegevens hebben er op 25/6 enkele internet sessies plaatsgevonden waarbij veel data verbruik is gegenereerd. Het verbruik wordt bij Simyo helaas met een vertraging verwerkt. We kunnen je hierdoor nooit realtime een bericht sturen om je te waarschuwen. Als je zelf het idee hebt dat het hoge internet verbruik veroorzaakt is door het versturen van foto's naar je mail, raden we je aan om dit in het vervolg niet meer te laten plaatsvinden via het Simyo netwerk. Om verdere kosten te voorkomen raden we je aan om tot 1/7/12 geen internet meer te gebruiken via ons netwerk.

Groetjes,

Alex

Reageer