.

Beantwoord

Hoge internetkosten buiten de bundel, wat nu?

  • 12 October 2020
  • 2 reacties
  • 278 Bekeken

Goedemiddag, 

Ik ben zelf al jarenlang trouwe klant van Simyo en ben er erg tevreden over. Zo tevreden, dat ik sinds dit jaar de rest van mijn gezin ook heb laten overstappen naar Simyo.

Nu zijn we vanmorgen alleen heel erg geschrokken. Mijn dochter had vannacht blijkbaar enorme internetkosten buiten de bundel gemaakt, waardoor haar simkaart geblokkeerd is en er een rekening van 125 euro buiten haar bundel is.

Gisteravond hadden we thuis problemen met internet en is er een monteur geweest. Mijn dochter had toen haar wifi even uitgezet en haar mobiele data aan. Toen de wifi weer werkte, is ze echter vergeten deze terug aan te zetten. Vervolgens is ze op haar mobiele data gaan netflixen en in slaap gevallen…

Toen ze in slaap was gevallen, is er wel vanuit Simyo een bericht gestuurd dat ze door haar bundel heen was. Dit heeft ze helaas pas gezien toen ze wakker werd.

Niet erg slim natuurlijk, en ik snap dat dit haar en onze eigen verantwoordelijkheid is. Maar ik vroeg me af of Simyo misschien een coulanceregeling kent, om haar hierin tegemoet te komen? Het is erg vervelend dat ze in slaap is gevallen en daardoor de melding van Simyo gemist heeft. En hoe kunnen we dit in het vervolg voorkomen? Kan de simkaart misschien al eerder geblokkeerd worden, bijvoorbeeld bij 25 euro buiten de bundel in plaats van 100 euro?

Alvast bedankt. 

Vriendelijke groeten, 

Patricia

icon

Beste antwoord door Groentjuh 12 October 2020, 19:27

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Er is een coulanceregeling. Daarover zal een moderator morgen meer over laten weten via privébericht/email indien je daarvoor in aanmerking komt.

Helaas biedt Simyo geen andere mogelijkheden. Wel geeft Simyo tips om nooit meer buiten de bundel te komen en om inzicht in je dataverbruik te krijgen.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Patricia,

 

Goed dat je contact opneemt, dit zijn dingen die de beste kunnen overkomen.

 

Omdat ik het jammer vind dat het zo gelopen is, wil ik jullie graag tegemoet komen in de kosten. Ik stuur je hierover nog even een privéberichtje. 

 

Geen zorgen, ik weet zeker dat we samen uit komen. :blush:

 

Thanks Groentjuh!

 

Groetjes,
Daisy

 

 

Reageer