.

Beantwoord

Hoeveel MB nodig voor Whatsapp?

  • 11 October 2014
  • 4 reacties
  • 8298 Bekeken

Hoeveel MB internet is nodig om buiten Wifi om te kunnen Wattsappen.
Overdag Wifi op mijn werk, thuis wifi, maar niet onderweg.
Is dit op te lossen door een Internet bundel toetevoegen? en zo ja hoe groot....
Ik hoor graag, alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Anonymous 11 October 2014, 16:12

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi Ossies.

Bij normaal gebruik verbruikt WhatsApp niet veel data, echter worden bijvoorbeeld foto's o.i.d. verzonden-toegezonden dan is het verhaal anders.
Echter moet je er rekening mee houden dat er op een smartphone meer apps actief zijn...
En hoe sterk is het wifi-signaal dus wordt er meer mobiel data verbruikt wanneer je bij Wi-Fi gebruik vergeet om mobiel data uit te schakelen dan kan dat extra kosten geven. Gaat het uitsluitend om WhatsApp dan zouden de meesten al gauw kiezen voor iets van 200 mb, beter wat ruim dan te krap. Maar is een bundel interessant voor WhatsApp,  lastig te zeggen, eerder nee dan ja. Echter kosten buiten de bundel lopen erg snel op, wanneer je al geen bundel hebt dus nog sneller.
Hoeveel contacten? Geen idee! Hoeveel berichten ook een vraag die jij beter weet dan een ander.....
Maar ja, blijft de vraag is dat voor jou wel interessant?
Onderweg is een ruim begrip, stel je bent 20 minuten onderweg van huis naar werk is het dan wel lonend?
De vraag is dus eigenlijk lastig te beantwoorden voor een forumlid - moderator.

Lees onderstaande verwijzing maar eens door.

http://eensim.nl/blog/data-verbruik-apps-diensten/

Groet,
Friesian.

Laat ff weten of alles duidelijk is...... :rolleyes:
Hoi Friesian,
Helemaal duidelijk, ik ga er een nachtje over slapen.
Bedankt voor de duidelijke uitleg.
Ook de link is zeer duidelijk en geeft veel inzicht in verbruik.
Bedankt en vriendelijke groet Ossies
Anyplace anywhere anytime. 🆒
(met dank aan Nena & Kim Wilde)

Nog een prettige zondag gewenst,
Groet,
Friesian
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Ossies, welkom op het Simyo forum!

Je topic heb ik verplaatst naar het onderwerp Internet. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk.

Heel fijn om te zien dat Friesian je zo goed heeft geholpen. Het antwoord is behoorlijk volledig 😃 Niks aan toe te voegen. Graag tot ziens op het forum :o

@Friesian; bedankt voor je uitgebreide reactie. Goed gedaan!

Reageer