.

Beantwoord

hoeveel mb ?

  • 28 September 2012
  • 8 reacties
  • 636 Bekeken

Badge
Hoi ik heb een simkaart met alleen bellen en sms heb zojuist  een sms naar 1300 met ja gestuurd en internet op de telefoon gekregen.
maar hoeveel mb heb ik dan nu.
want als ik een nieuw abbonnement afsluit kan ik zelf het aantal mb;s kiezen,maar hoe gaat dat als je het op deze manier doet?
icon

Beste antwoord door linden 29 September 2012, 11:08

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge +3
Zolang je niet via MijnSimyo een internetbundel aanschaft maak je gebruik van het  Standaard "Pay as you Go" tarief van 1 euro per MB bij een abonnement.
http://www.simyo.nl/sim-only/mobiel-internet

Voor prepaid:
http://www.simyo.nl/prepaid/mobiel-internet

Je hebt dus geen internetbundel met een aantal MB voor een vast bedrag je betaald voor het gebruik per Kb.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Corina,

Het antwoord is hierboven gegeven door forumlid linden. Je hebt nu geen mb's maar betaalt het pay as you go tarief (1 euro per mb). Houd er rekening mee dat de kosten zonder internet bundel hoog op kunnen lopen.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Corina,

Het antwoord is hierboven gegeven door forumlid linden. Je hebt nu geen mb's maar betaalt het pay as you go tarief (1 euro per mb). Houd er rekening mee dat de kosten zonder internet bundel hoog op kunnen lopen.

Groetjes,

Alex



heb eigenlijk liever een bundel dan dit  hoe kan ik dat veranderen?
Badge
hoi ik probeer t nog een keer met hopelijk nu een duidelijk antwoord want ik ben t spoor bijster.
ik heb voor mijn dochter al jaren een simyo bel/sms simkaart.
nu heeft ze een samsung galaxy y en heb via een sms naar 1300 met ja, nu internet op der telefoon
maar nou blijkt dat dat pay as you go is. terwijl ik liever een bundel voor der heb ivm met hoge kosten nu.
hoe kan ik het pay  as you go omzetten in een bundel?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Corina,

Volgens onze gegevens heb je een Simyo Lowcall aansluiting. Je kunt dan helaas geen internet bundels toevoegen. Dit kan wel bij een prepaid aansluiting of een Simyo sim only abonnement.

Groetjes,

Alex
Badge
dus kan ik beter dit contract opzeggen en een nieuw sim only abbonement met nummerbehoud aan vragen dan?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Corina,

Als je van plan bent om vaak gebruik te maken van internet, raad ik je aan om een nieuw Simyo sim only abonnement aan te vragen met een internet bundel.

Groetjes,

Alex
Badge
oke alex bedankt, is denk ik ook beter dan ineens voor verrassingen te staan .

Reageer