.

Beantwoord

Hoe voorkom ik blokkade wegens hoogverbruik in een Zone 3 land?

  • 2 October 2021
  • 7 reacties
  • 60 Bekeken

Hallo,

Ik gebruik mijn telefoon in de VS. Hoe kan ik voorkomen dat ik geblokkeerd wordt voor hoogverbruik? Kan ik vooraf een aanbetaling doen? Ik heb geen zin om eerst afgesloten te worden.

Ik begrijp de procedure, en het is goed dat klanten standaard beschermd worden, maar als ik weet dat ik mogelijk veel ga verbruiken moet ik dat toch ook kunnen regelen?

icon

Beste antwoord door Tessanne 3 October 2021, 09:43

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7

@peun Ben je op de hoogte van de datakosten in de VS? Deze zijn zeer aanzienlijk! Ik zou je willen adviseren, indien dit mogelijk is natuurlijk, om alleen gebruik te maken van WiFi. Indien je toch van 4G gebruik wil of moet maken, zou ik je adviseren om lokaal een simkaartje aan te schaffen.

Ja, ik weet dat het duur is. 
Maar mijn vraag was of de aanbetaling vooraf gedaan kan worden. 

Reputatie 7

@peun Ik ben net als jij klant, maar ik heb niet eerder iets gehoord over de mogelijkheden voor een deposit storting. Ik denk dan ook niet dat iets dergelijks mogelijk is.

Maar laten we even afwachten op een reactie van een Moderator (= Simyo medewerker).

Reputatie 7
Badge +6

Hi Peun, 

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Goed dat je dit even komt checken. We hebben bij Simyo voor dergelijke situaties een soort ‘white list’. De technische afdeling kan jou hier op zetten om te voorkomen dat je steeds geblokkeerd wordt, maar let op de kosten blijven dan wel oplopen. 

Zou je dit willen? Dat kan je dan hier aangeven en dan kunnen we dat maandag voor je doorzetten naar de technische afdeling. 

 

Ik hoor het graag! 

 

Bedankt RicoK! :)

 

Groetjes, 

Tessanne 

 

Hallo Tessane en RicoK, dank je wel voor de uitleg en advies.

Intussen heb ik een lokale telefoon erbij, en zal ik het verbruik minimaal kunnen houden.

 

Reputatie 7

Hallo Tessane en RicoK, dank je wel voor de uitleg en advies.

Intussen heb ik een lokale telefoon erbij, en zal ik het verbruik minimaal kunnen houden.

 

Dat kan natuurlijk ook i.p.v. alleen een lokaal simkaartje ;)

Reputatie 5
Badge +2

@RicoK Dankjewel voor je uitleg en tip!

 

@peun Dat kan natuurlijk ook! Door het aanschaffen van een lokale telefoon in de VS bespaar je enorme kosten. Top gehandeld! :)

Groetjes,

Veerle

Reageer