.

Beantwoord

Hoe stel ik internet in op mijn HTC one?

  • 11 May 2015
  • 5 reacties
  • 118 Bekeken

Abonnement is 200 mb en 200 belminuten prepaid
icon

Beste antwoord door Tiury 12 May 2015, 16:19

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi antonhandstede, welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat onhandig dat je internet het helemaal niet op internet kunt. Uit de gegevens hier kan ik opmaken dat je telefoon gister weer verbinding heeft gemaakt met het netwerk. Is dit bewust gegaan en doet hij het inmiddels weer helemaal? Doet je internet het nog niet helemaal, kijk dan je internetinstellingen eens helemaal na. Op deze pagina leggen we stap voor stap uit hoe je dit doet.

Laat je me weten of het is gelukt?

Groetjes, Tiury
Het probleem is opgelost. Mijn instellingen waren niet juist. Mijn mbs staan onder 4G en dat kan niet met een htc one.Ik heb nu mijn abonnement gewijzigd. Ik neem aan dat dit dan m.i.v. 1 juni van kracht wordt.
In mijn abonnement staat nu bij normale mb "juni" en bij de 4G "nu". Heb ik de abonnementswijziging nu juist uitgevoerd?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi antonhandstede,

Wat goed om te horen dat je de boosdoener hebt weten te achterhalen 🙂! Echter ik begrijp niet helemaal wat je bedoelde met "Mijn mbs staan onder 4G". Volgens mijn gegevens heb je deze bundel nooit gehad, dus kun je deze ook niet uitzetten. Het enige wat ik zie is dat je je abonnement hebt verlengd met nog een jaar. Was dit de bedoeling?

Groetjes, Tiury
Badge +1
Trouwens,
4G kan gewoon op een HTC One. Gebruik dit zelf al geruime tijd.
Reputatie 6
Badge +10
Dat dacht ik ook al, ErikM1972, Tenzij hij gebruik maakt van de One X. 😉

Reageer