.

Beantwoord

Hoe stel ik de APN gegevens in voor mijn Track and Trace apparaat?

  • 11 May 2017
  • 3 reacties
  • 131 Bekeken

  • Beginner
  • 3 reacties
edit door @Thomas 17 juli 2018: De APN instellingen zijn inmiddels veranderd. In dit filmpje leggen we uit hoe je jouw iPhone instelt en voor Android hebben we dit filmpje.

Hoi,

Voor mijn track-and-trace systeem moet ik via sms-command de volgende gegevens weten:

APN
APNuser
APNpassword

Vind verschillende gegevens via internet, maar krijg hem maar niet actief.

Iemand ervaring?
icon

Beste antwoord door Ray 11 May 2017, 15:39

Bekijk originele reactie

3 reacties

De gegevens uit onderstaande link zijn alle APN gegevens die beschikbaar en werkend zijn voor, normaliter mobiele telefoons. Voor andere apparaten kan Simyo helaas ook geen ondersteuning geven.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/handmatig-internetinstellingen-invoeren-148

Dat antwoord is overigens ook al hier in het topic, waar je ook reageerde gegeven.
Inmiddels al gelukt !
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Whh,

Wat vervelend dat het niet meteen lukte om je Track and Trace apparaat aan de praat te krijgen. Zoals Ray zegt, kunnen we geen ondersteuning bieden voor dit soort apparaten. Dat komt omdat de simkaarten primair gemaakt zijn voor mobiele telefoons. Ze kunnen vast ook prima werken in andere apparaten, maar dat is geen garantie. De enige APN-gegevens die ik je kan meegeven zijn deze.

Ik ben wel heel blij dat het toch gelukt is 😃 Welke gegevens heb je ingevoerd? Dit kan andere mensen in de toekomst helpen die misschien dezelfde vraag hebben.

Ik weet trouwens niet exact wat de taak van dat apparaat is, maar let je erop dat je simkaart eens in het halfjaar uitgaand verbruik dient te hebben, om het nummer actief te houden? Dit kan door te sms'en, een uitgaand telefoongesprek te plegen, op te waarderen, te internetten (via mobiele data) of een internetbundel aan te schaffen. Hier vind je daar meer informatie over.

Laat je het me weten als je nog andere vragen hebt?

@ Ray, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer