.

Beantwoord

Hoe kan ik Simyo Compleet aanzetten?

  • 23 November 2017
  • 2 reacties
  • 138 Bekeken

  • Beginner
  • 0 reacties
Hi, ik zit bij KPN en ik kreeg een mail dat je nu met je hele gezin een dubbele bundel krijgt. Mijn moeder lukte het om haar dubbele bundel te activeren. Mijn account staat onder de naam van mijn moeder maar als ik het probeer te activeren krijg ik een melding dat ik bij KPN moet zitten, of een gezinslid van KPN moet hebben. Ik weet niet hoe ik kan aantonen dat ik dat allebei al heb. Kan iemand mij helpen ?
icon

Beste antwoord door Ray 24 November 2017, 09:29

Bekijk originele reactie

2 reacties

En waar precies wil je het activeren? Op welke pagina?

Op je MijnSimyo kun je kijken / controleren of je adres gegevens kloppen en overeenkomen met die van de KPN aansluiting.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Jvh,

Welkom op het Simyo Forum! Leuk dat je op de hoogte bent van Simyo Compleet. Het zou natuurlijk super zijn als je hier gebruik van kunt maken.

Als je thuis al gebruik maakt van Vast Internet van KPN, dan kun je Simyo Compleet aanzetten. Een van de voorwaarden hiervan is dat je adresgegevens bij Simyo overeen komen met die bij KPN, is dit het geval? Je kunt dit, zoals Ray ook al aangeeft, controleren via Mijn Simyo bij Instellingen > Persoonlijke gegevens. Voor meer informatie over de voorwaarden van Simyo Compleet, kun je terecht op deze pagina.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Els

Reageer