.

Beantwoord

Hoe kan ik MB's bijkopen?

  • 16 August 2020
  • 6 reacties
  • 308 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Goedemorgen 

In ons huis heb ik op de bovenste kamer in een bepaalde hoek geen wifi verbinding waardoor ik dus ineens veel MB heb gebruikt..

Hartstikke balen maar nu wil ik MB bijkopen maar kan je dan maar 500MB? Wil eigenlijk meer MB bijkopen of moet ik dan 2 keer 500 doen?

Ga volgende week een midweek weg vandaar dat ik echt iets meer MB wil hebben..

 

Groeten Willemien

icon

Beste antwoord door Mailbox45 16 August 2020, 11:30

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7

Beste @Mailbox45 MB’s kunnen volgens mij niet op voorhand worden bijgekocht.

Reputatie 7
Badge +9

Beste @Mailbox45 MB’s kunnen volgens mij niet op voorhand worden bijgekocht.

Onzin! Op deze pagina staat uitgelegd wat de opties zijn wanneer je databundel (bijna) op is.

Goed nieuws, met Sim Only kun je altijd een extra internetbundel kopen via de Mijn Simyo app. Ook als je normale internetbundel nog niet op is.

[...]

Is de extra internetbundel op en wil je blijven internetten? Dan kun je opnieuw een extra internetbundel kopen. Dit kan je ook voordat je (extra) bundel op is.

Je kunt dus gewoon meerdere 500MB bundels aanschaffen om de vakantie door te komen. Dat is geloof ik ook de enige optie, behalve minder/geen data verbruiken!

Reputatie 7
Badge +6

MBs kun je onbeperkt bijkopen let wel deze kun je alleen gebruiken in de maand dat ze aangeschaft zijn.

Reputatie 1
Badge +1

Bedankt voor jullie antwoorden ik heb inmiddels met Simyo kontact gehad ...heb oplossing gekregen en wat tips..

Groeten Willemien

Reputatie 7

Beste @Mailbox45 MB’s kunnen volgens mij niet op voorhand worden bijgekocht.

Onzin! Op deze pagina staat uitgelegd wat de opties zijn wanneer je databundel (bijna) op is
​​​​

Mijn hemel. Excuses voor mijn vergissing hoor.

Ik heb wel eens extra MB’s aangeschaft, maar dan wel zodra ik van Simyo een bericht kreeg dat mijn databundel bijna op was en dat ik extra MB’s kon aanschaffen om de rest van de maand voordelig door te komen.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Willemien, 

Welkom op ons forum :smile:

Fijn dat het inmiddels al is opgelost 😊 Heb je toch nog vragen? Reageer dan even op dit bericht.

Groetjes, 
Bas

Reageer