.

Beantwoord

Hoe kan ik mb's bijkopen?

  • 28 October 2015
  • 4 reacties
  • 125 Bekeken

Mijn bundel is op maar voor de laatste dagen van deze maand wil ik graag wel internet hebben. Kan ik mb's bijkopen? Zo ja, hoe?
icon

Beste antwoord door Angela 29 October 2015, 13:01

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi, Welkom op het forum.

MB's bij kopen doe je door in te loggen op je Mijn Simyo omgeving. Eenmaal ingelogd ga je naar het tabblad abonnement en onderaan de pagina zie je de optie tot het kopen van MB's.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi, Welkom op het forum.

MB's bij kopen doe je door in te loggen op je Mijn Simyo omgeving. Eenmaal ingelogd ga je naar het tabblad abonnement en onderaan de pagina zie je de optie tot het kopen van MB's.


Hoi Floorm,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat jij je bewust bent van het verbruik van jouw MB's! Zo voorkom je extra kosten :)

Raytje geeft hier het juiste pad om te volgen. Ik heb 1 kleine toevoeging. Je kunt alleen extra MB's kopen via Mijn Simyo op een computer. Dit kan je dus niet via de Simyo App regelen. De MB's die je extra koopt, vervallen aan het einde van deze maand. Je kunt ze dus niet meenemen naar november.

Als laatste is het verstandig om goed op de bevestigingsmail te letten. Zodra je deze hebt gehad, weet je zeker dat het aanzetten van de bundel goed is gegaan. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

@Raytje, bedankt voor je uitleg :)

Groetjes,
Angela
Bedankt!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi floorm,

Goed om te zien dat het duidelijk is 🙂. Als je nog verdere vragen hebt, zie ik je graag weer terug op het Simyo forum!

Groetjes, Tiury

Reageer