.

Beantwoord

Hoe kan ik ineens geen internet meer hebben?

  • 9 June 2016
  • 6 reacties
  • 127 Bekeken

Hoi,

Ik heb al 5 dagen geen 3g/4g meer. Laatst heb ik 4g genomen en dat heeft zeker wel 7 dagen gewerkt en sinds het begin van deze maand werkt het niet meer.
Wel kan ik bellen en sms'en. Alle instellingen zijn correct aangezien het wel heeft gewerkt.
Graag zou ik weer willen kunnen internetten aangezien ik voor 4g extra betaal.
icon

Beste antwoord door Angela 10 June 2016, 10:58

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Alexo,

Je hebt je vraag 2 keer gesteld op het forum. Vanwege het overzicht, zal ik niet inhoudelijk ingaan op dit topic. Mijn collega Caspar heeft je via dit topic geholpen. Ik wil je vragen om jouw reacties dan ook daar achter te laten.

Bedankt alvast :)

Groetjes,
Angela
Badge
Waarom wordt er op het ene topic wel gereageerd maar op een andere niet?
Waarom wordt er op het ene topic wel gereageerd maar op een andere niet?
De reden dus waarom ik 2 keer een bericht heb geplaatst.
Reputatie 7
Badge +9
Het komt de overzichtelijkheid van het forum niet ten goede als mensen meerdere keren hetzelfde topic plaatsen. Verder maakt het voor de snelheid van beantwoorden door een moderator niet uit of een topic 1x of 1000x geplaatst wordt, antwoord krijg je so wie so! (doorgaans binnen een werkdag) :P

PS: Ik ben geen moderator.
Dankjewel geen moderator. Ben gefrustreerd dat ik al een tijd zonder internet rond loop en dus veel communicatie misloop. Wifi in de trein is ook niet al te best.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Daisy26 & Alexo,

We doen ons best om alle topics zo snel mogelijk te beantwoorden. Om dubbel werk te voorkomen, gaan we niet inhoudelijk in op dubbele topics. We geven dan alleen aan dat we gereageerd hebben in het topic wat wij als eerste van je tegen zijn gekomen.

Zoals Scotsman aangeeft, reageren we doorgaans binnen 1 werkdag. Het weekend niet meegerekend, omdat we dan niet aanwezig zijn op het forum. Soms zijn we toch zo ijverig om ook in het weekend ons gezicht af en toe te laten zien hier.

@Scotsman, bedankt voor je antwoord :)

Groetjes,
Angela

Reageer