.

Beantwoord

Hoe kan het dat mijn internetkosten hoger uitvallen dan normaal?

  • 19 July 2019
  • 4 reacties
  • 305 Bekeken

goedenavond beste provider van Nederland:

Ik heb maanden aaneen 10 euro telefoonkosten en nu er opeens eenmalig ruim 24 internetkosten bij.

Wat deed ik fout?? ik heb WIFI aan en snap er niets van MAAR:

Ik had een samsung telefoon tot in mei in gebruik, maar deze is weer heel heet geworden en was daarna weer niet meer bruikbaar, Dit was ook al gebeurd toen de Samsung telefoon nog nieuw was

Kan het zijn dat dan de internetverbinding open is blijven staan tijdens het stuk gaan? Een paar dagen terug heb ik er een nieuwe batterij in laten doen, waarna hij de mobiel het toch weer is gaan doen. Ik had echter al een nieuwe telefoon gekocht een Honor en heb daar de telefoonkaart van de kapotte Samsung ingedaan.

Ik kan niet zien of dat hoge bedrag nu nog voortduurt. Dat weet ik pas bij uw volgende september afrekening. Dus om dit voor te zijn, een eventuele foute toestand, stuur ik u dit bericht.

Met dank voor uw aandacht
icon

Beste antwoord door Niels 20 July 2019, 16:45

Bekijk originele reactie

4 reacties

Het is niet toegestaan privé gegevens te plaatsen op het forum. Simyo kan zien wie je bent aan de hand van je inloggegevens. Verwijderen kan niet meer, dit zal nu door een moderator worden gedaan.

Reputatie 6
Badge +5
Hi SYLaar750999,

Welkom op het Simyo Forum!

Zoals Ray al aangeeft, heb je veel privegegevens in je bericht gezet. Niet iedereen hoeft deze natuurlijk te zien, daarom heb ik die ook verwijderd. De informatie die ik nodig heb, kan ik uit je forumaccount halen 🙂 Zou je hier in het vervolg op kunnen letten? Dankjewel!

Als een telefoon uitstaat met de simkaart erin, kan er nooit internet verbruikt worden. De extra kosten zijn in juni gemaakt en niet in mei, met de nieuwe telefoon dus. Op 26 juni is je internetbundel opgegaan, toch heb je toen nog gebruik gemaakt van mobiel internet. Heb je de waarschuwings-sms over het hoofd gezien?

Deze maand zit je in ieder geval netjes binnen je internetbundel en is er niks aan de hand! Heb je hier verder nog vragen over?

Ray, bedankt voor je reactie :)

Groetjes,
Niels
Reputatie 7
Badge +9
Als een telefoon uitstaat met de simkaart erin, kan er nooit internet verbruikt worden.
Hier wil ik aan toevoegen dat bij de meeste smartphone er een "uit" en een uit is. Smartphone kunnen hun scherm uitzetten, en dan zijn ze "uit". Ze staan dan niet echt uit; je kunnen dan wel op de achtergrond berichtjes binnen halen en als je naar het nummer belt, dan gaan ze over. In deze stand kunnen ze wel internet gebruiken.

Je hebt ook de echte uit. Dan kun je ze niet bellen en moet je na het aanzetten je pincode invoeren. In deze stand zullen ze geen data kunnen verbruiken.
Reputatie 5
Badge +4
Bedankt voor de toevoeging Groentjuh!

Groetjes,

Kevin

Reageer