nu krijg ik een factuur van 264,78 na 01-12-2012 voor het verbruik van internet.
terwijl ik in mijn abbonement een internetbundel heb van 1GB.
Beste antwoord door Wayne
Bekijk originele reactieBeste antwoord door Wayne
Bekijk originele reactieToevallig had ik dat ook in de laatse week oktober
Het hele jaar zit ik gewoon binnen mijn bundel 1GB en de laatse week oktober ineens er dik overheen rekning 134 euro
normaal rond 34,95.
Vreemd en niet na te kijken of te verantwoorden ?
Hoi Wayne,
Jullie schrijven daarin:
Er is uitgebreid onderzoek gedaan, zowel binnen Simyo als via de technische dienst van KPN, waaruit geen onregelmatigheden zijn gebleken. Ook is er geen onevenredige toename te zien in het aantal klanten met vragen of problemen omtrent dataverbruik.
Julle schrijven dus dat er geen onregelmatigheden zijn gebleken? Mijn verbruik eind oktober/begin november was anders behoorlijk ongerelmatig! Die kunnen jullie gewoon checken.
Tevens schrijven jullie dat er geen onevenredige toename te zien is in het aantal klanten met vragen of problemen omtrent dataverbruik.
Hebben jullie hier statistieken van? Naar mijn mening is er wel degelijk een grote toename met het aantal klachten over dataverbruik.
Verder geven jullie in dat bericht alleen tips over hoe het dataverbruik tot stand kan komen of hoe het gecontroleerd kan worden.
Hier hebben wij als klant weinig aan, want we willen graag bewijzen vanuit Simyo dat het dataverbruik afkomstig is van onze telefoons (met exacte websites/app gebruik). Helaas kunnen jullie dit niet geven en dus hebben jullie geen bewijslast.
Jullie zullen dit probleem ook vanuit de klant moeten zien. Wij hebben de data niet verbruikt. Dus moet er wel een bug in het systeem zitten van Simyo. Maar dit verwerpen jullie iedere keer.
Waarom? In systemen kunnen toch ook fout zitten? En indien jullie vinden van niet, dan zie ik graag de exacte gegevens van mijn verbruik tegemoet. Zolang dit niet gegeven is, hebben ook jullie geen bewijs dat de data door de klanten verbruikt is.
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.