.

Beantwoord

Hoe kan het dat er een sms is verstuurd en internetdata is afgeschreven?

  • 7 July 2016
  • 8 reacties
  • 118 Bekeken

ik heb een smsje verstuurd en meteen wordt er ook internet data afgeschreven, is dezelfde tijd terwijl ik in de auto zat en een smsje verstuurde om die tijd. hoe kan dat.
icon

Beste antwoord door Jihane 8 July 2016, 11:14

Bekijk originele reactie

8 reacties

Weet je zeker dat het er een SMS in, geen mms? Dan gebruik je data.
Reputatie 7
Badge +9
Als tenhave een iPhone heeft dan bestaat de mogelijkheid dat het bericht als een iMessage is verstuurd. Die gaan via internet.
Als tenhave een iPhone heeft dan bestaat de mogelijkheid dat het bericht als een iMessage is verstuurd. Die gaan via internet.Klopt.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Tenhave,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat er verwarring is ontstaan over je data- en SMS-verbruik! Ik heb je aansluiting erbij gepakt, en ik zie inderdaad dat je gisteren minder dan één MB verbruikt hebt. Weet je zeker dat het ging om een SMS? Wat voor toestel heb je? Zoals Scotsman al suggereerde, zou het bij een iPhone best kunnen dat het bericht als iMessage-berichtje is verstuurd. Ook zou het kunnen dat het als MMS is verstuurd, mits er een plaatje bij zat. Een andere optie is dat het wellicht ging om een Whatsapp-bericht.

Wil je ons vertellen hoe het bericht er precies uit zag? Dan kunnen we gerichter antwoorden 🙂 Ik ben benieuwd!

@ Scotsman en Friesian: Dank voor de hulp, heren!

Groetjes,
Jihane
Ik heb n huawei y300,t was n gewoon smsje,geen MMS of whatsapp,het is maar heel weinig wat er af is maar vind t n beetje vreemd,verder niet zo erg hoor
Gewoon n smsje naar mijn man ,plaats wel vaker smsjes ala ik onderweg ben,dus dat is t ook niet. Bedankt voor jullie reacties,
Ik heb t email contact van symio gevonden en daar de vraag neergelegd, ik dank jullie voor de energie en tijd,groetjes
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Tenhave,

Ik zie al dat jij e-mailcontact hebt gehad met mijn collega! Zij heeft ook uitgelegd dat er een verschil zit tussen bellen/SMS'en, en mobiele data. Ik ben blij dat het op die manier is afgehandeld! 🙂

Laat je het weten als je andere vragen hebt?

@ W. O. Buys: Ik wil je vraag graag beantwoorden, maar het is niet helemaal de bedoeling dat je ongerelateerde vragen stelt in topics met een onderwerp 😉 Ik zal een nieuw topic openen met jouw post, en daar dan op ingaan. Is dat goed?

Groetjes,
Jihane

Reageer