.

Beantwoord

Hoe goed is het 4G van Simyo in Groningen?

  • 7 April 2014
  • 27 reacties
  • 3709 Bekeken

Badge
Sinds een aantal dagen heb ik 4G geactiveerd op mijn Galaxy S4 i9505. De afgelopen dagen heb ik het bereik van het 4G netwerk een beetje in de gaten gehouden en het viel mij op dat deze toch niet zo sterk is als verwacht ondanks de lage frequentie.

Zo heb ik binnenshuis sterker 3G dan 4G, dat is op postcode 9716EP. De snelheid is wel prima. Ook bij weinig bereik. Het valt op dat op willekeurige plekken in Groningen: Korreweg, Oosterpark het bereik vaak niet verder komt als twee streepjes. 3G geeft op de zelfde plek over het algemeen een sterker signaal. In de binnenstad viel het mij op dat ik toch nog regelmatig terugval op 2g (EDGE). Aangezien dat nagenoeg op dezelfde frequentie zit zou je toch verwachten dat 4G daar ook zou moeten werken?


Hoe staat het er anno maart 2014 voor met de dekking van het 4G netwerk in Groningen?
icon

Beste antwoord door Dries 8 April 2014, 14:13

Bekijk originele reactie

27 reacties

Dank jullie voor de reply De helomaweg is inderdaad de meest dichtbij 1 km LTE  KPNdorp 4,51 km Bankenbosch 4,77km...Zal inderdaad nog eens alles checken...Ook wachten wij af wie van twee( tele2 of kpn) met snel 4g thuis komt.....het is veel te duur om een kabel over die afstanden in de grond te plaatsen.
vr groet skiskien..
Reputatie 6
Badge +10
Hoi skiskien,

Bedankt voor je reactie 🙂 Wij hopen dat er gauw iets gebeurt op je adres, zodat jij ook thuis van 4G kan genieten! Ik ga er uiteraard van uit dat KPN deze race wint.

Reageer