.

Het internet in het buitenland doet het eens wel!

  • 24 September 2019
  • 4 reacties
  • 239 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Ik heb meestal geen problemen om alle Simyo aansluitingen in het buitenland aan de praat te krijgen, maar ditmaal ging het wel heel gemakkelijk!

Vliegtuigstand uit en BOEM! 4G+ logotje verscheen, de klok verzette zich naar de juiste tijd en emailtjes, hangout, skype werden allemaal geladen, etc etc

Nog voordat ik uit het vliegtuig was, was ik alweer helemaal bij! Top service dus.

Ook mijn vader ondervond hetzelfde. Mijn moeder's mobiel had wel wat overtuiging nodig. Na drie keer handmatig hetzelfde netwerk gekozen te hebben, was alles ineens werkend!

Eenmaal bij het hotel gingen we weer over naar wifi van het hotel. Natuurlijk volgens jullie advies heb ik de verbinding extra beveiligd via een VPN. Ook in het zwembadje konden we zo veilig internetten via de wifi van het zwembadje.

Natuurlijk weet ik dat jullie graag een foto zien (pics or it didn't happen, right?):


Ten eerst: excuus voor deze foto tijdens zeer slecht weer. De meeste dagen was het weer beter.

Dit badje deed net aan mijn minimale eisen 😋: op zijn smalste maar 33 meter smal, op zijn breedste ruim 133 meter breed. Oh en de lengte is bijna 150 meter. De laatste 50 meter werden alleen niet gebruikt; Daar zou je kunnen surfen op de maximaal 3,3 meter hoge kunstmatige golven (zie links op de foto). Er waren geen surfers op het moment dat ik die foto nam!

Over een paar dagjes moet ik helaas weer naar huis. Dan zal ik weer wat actiever reageren op het forum!

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Toch fijn Groentjuh!!!

Geniet lekker van je welverdiende vakantie!

PS... Nog plek voor iemand dat ik hier uit de regen weg kan? 😂
Reputatie 6
Badge +6
Hoi @Groentjuh,

Wat leuk om te lezen dat het ook gewoon allemaal soepel kan gaan! Scheelt natuurlijk wel dat jij je moeder ter plekke nog beter kan helpen dan wij waarschijnlijk hadden kunnen doen 😁

Welke VPN gebruik je? Ik heb nu al een paar jaar NordVPN en ben nog steeds fan!

Wel jammer trouwens dat je zo'n slecht weer hebt gehad tijdens je vakantie. En dan nog zo'n klein zwembadje, Rob Geus zou er een wegtrekker van gekregen hebben 😉

Geniet nog even van je (zo te zien) fijne vakantie! 😎

Groetjes,
Bas
Reputatie 7
Badge +9
Nog plek voor iemand dat ik hier uit de regen weg kan? 😂
@maikel.twinnie, de slaapbank is nog vrij... Maar eerder dat je hier bent, zijn wij hier weg...

@Bas, AzireVPN gebruik ik nu. Deze provider heeft ook het wireguard protocol (= minder zwaar protocol voor de cpu van de router) en ook ipv6 is mogelijk over deze VPN. Deze provider heeft wel minder locaties, dus geoblocks zijn moeilijker te omzeilen.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Groentjuh,

Weet je waar ik om moest gniffelen? Dat je zei dat het slecht weer is op die práchtige foto! Zoals je weet, als het hier in Nederland slecht weer is, dan krijg je zulke foto's niet hoor 😉

Maar echt fijn om te horen dat je het naar je zin hebt (gehad!)! Intussen weer in Nederland?

Groetjes,
Jihane

Reageer