.

Beantwoord

HELP!Staat m'n mobiel datagebruik nou aan??

  • 30 November 2012
  • 6 reacties
  • 355 Bekeken

Badge
Beste Simyo!
Hopelijk kunnen jullie me verder helpen. Ik heb geen mobiel internet bij simyo, omdat ik altijd wifi gebruik. Ik krijg af en toe tijdens het browsen, de vraag van mijn telefoon of ik gebruik wil maken van KPN mobile of een andere mobiele data provider. Ik tik deze melding altijd weg, totdat ik net iets te vlug was en toch per ongeluk KPN mobile aantikte. Ik schrok ontzettend,want ik zag dat mijn telefoon instellingen voor mobiel internet & MMS aan het downloaden was. Ik heb niets gedaan met deze download, maar direct via de instellingen van mijn telefoon gecheckt of de mobiele data aanstond. Dit was niet zo.
Ook staat op de site van mijn simyo het internet nog altijd uit.

Simyo, staat mijn mobiele internet ook echt uit ofmoet ik gaan betalen voor mobiel internet van KPN mobile?

Mvg en dank, Jane
icon

Beste antwoord door Alex 4 December 2012, 15:38

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als ik je verhaal zo lees, hoef je je geen zorgen te maken. Na downloaden van instellingen, moet je deze eerst installeren. Dat heb je niet gedaan. Internet staat in je Mijn Simyo uit en je hebt geen internetbundel . En op je foon staat mobiele data uit. Dat ook nog. 
Als ik je verhaal zo lees, hoef je je geen zorgen te maken. Na downloaden van instellingen, moet je deze eerst installeren. Dat heb je niet gedaan. Internet staat in je Mijn Simyo uit en je hebt geen internetbundel . En op je foon staat mobiele data uit. Dat ook nog. 
Ik heb zelfde probleem. Toch gek dat jij dan een data verbinding maakt met KPN, sterker nog hij geetf dan zelfds bv Youtube weer wat indiceerd dat ik zonder wifi toch internet kan gebruiken. Rara, hoe kan dat?
Badge
Thanks DeLeon. Stelt me al wat gerust. En inderdaad; als je niets installeert, kan er ook niets gebruikt worden. Tot nu toe nog steeds geen buiten de bundel verbruik op mijn Simyo & internet op mijn mobiel staat inderdaad UIT (zowel op m'n telefoon als op mijn simyo).

Zou alleen fijn zijn als Simyo ZELF eventjes bevestigd dat ik me inderdaad geen zorgen hoef te maken...
Dus; Simyo, help?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi cindymayweather,

Ik zie dat de optie 'internet op je mobiel/mms' uit staat. Ook zie ik geen internet kosten terug. Bij deze dus even de bevestiging :)

@Prinses_Britt. De optie 'internet op je mobiel/mms' stond bij jou nog aan op het netwerk. Ik heb dit laten herstellen. Je kunt vanaf nu niet meer internetten via ons netwerk.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Iedereen weer blij. :o
Badge
Dankjewel Alex!!!!! En inderdaad deleon, iedereen blij 🙂 Dankjewel allemaal!!

Reageer