Ik kreeg zowel de 75% sms als de 75% email, maar toen was het kwaad al geschied. In eerste instantie natuurlijk toch maar even de klantenservice gebeld om te vragen wat er nu gebeurd is. Wat bleek, in een avond is elk half uur 60 MB aan data verstookt. Huh? Jaja, zal wel. Maar toen ben ik het dataverbruik in mijn telefoon (Android 4.0.3) gaan raadplegen. Wat bleek nu, mijn app Google+ heeft meerdere malen mijn hele foto- en filmgalerij geupload. Ruim 500 MB bij elkaar.......... Gelijk maar om verder kwaad te voorkomen de app Google+ gekilled.
Zeer vervelend en ik wou dat ik iemand hiervan de schuld kon geven, maar het is toch echt eigen schuld. Aangezien ik niet zonder data kan, zal ik over de lopende maand een hoge rekening kunnen verwachten...... In ieder geval thuis maar zo veel mogelijk op de WiFi.
NB Ik vond de be- en afhandeling door de klantenservice niet van klantvriendelijkheid getuigen. Sowieso werd de telefoon, wel heel snel overigens, opgenomen terwijl de andere kant nog niet klaar was met zijn conversatie met diens collega. Ik moest wachten tot dat ik er doorheen kon. Daarnaast gaf de andere kant een uiterst verveelde reactie toen ik mijn probleem kenbaar maakt. Het 'oh jee, daar heb je weer zo'n klant met hoog verbruik' droop door de telefoonlijn. Ik kreeg hiervan een erg onprettig gevoel!
Beste antwoord door RicoK
Bekijk originele reactie