.

Beantwoord

Graag de internetinstellingen van de Samsung YOUNG en NIET de Y

  • 7 February 2014
  • 6 reacties
  • 385 Bekeken

Badge
Kunt u hier ook de instellingen ven de YOUNG zetten? Let op, dit is niet hetzelfde als de Y.
Deze wordt ook wel young genoemd maar is een eerder type.
icon

Beste antwoord door MartijnR 7 February 2014, 14:29

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi jannyb,

Zoek je de internet instellingen? en heb je al geprobeerd om deze https://forum.simyo.nl/android-73/stel-internet-op-mijn-android-toestel-incl-screenshots-763/  instellingen erin te zetten?
Reputatie 3
Badge +9
Deze instellingen werken op een andere Galaxy Young, dus hoogstwaarschijnlijk ook op jou telefoon.
Eventueel eerder ingevoerde APN eerst verwijderen en een nieuwe aanmaken met  onderstaande instellingen.

Naam: KPN internet
APN : portalmmm.nl
Proxy : (geen)
Poort : (geen)
Gebruikersnaam : (geen)
Wachtwoord : (geen)
Server : (geen)
MMSC : htpp://mp.mobiel.kpn/mmsc
MMS Proxy : 10.10.100.20
MMS Poort : 5080
MCC : 204
MNC : 08
Verificatietype : PAP
APN-type : default, mms, supl
Drager: niet gespecificeerd

Na het invoeren je telefoon even opnieuw opstarten, en vergeet niet je WiFi uit te zetten.
Graag hoor ik of het nu werkt. Suc6.
Badge +6
Kunt u hier ook de instellingen ven de YOUNG zetten? Let op, dit is niet hetzelfde als de Y.
Deze wordt ook wel young genoemd maar is een eerder type.


Hoi Jannyb,

Welkom op het forum!
Hebben de antwoorden van Martijn® je geholpen?

@ Martijn® bedankt voor je antwoord.
Badge
Ja het is me gelukt, mnaar ben er wel lang mee bezig geweest. Ben een complete leek van 62 op dit gebied.
De kaart zit nu in een samsung Young maar gaat ws over 2 weken naar een iPhone 4s en dan begint het "gedonder" 🙂 weer.
Reputatie 3
Badge +9
Dan zien we je waarschijnlijk over twee weken wel weer 😃 tot dan ! 🙂
Badge +8
Ja het is me gelukt, mnaar ben er wel lang mee bezig geweest. Ben een complete leek van 62 op dit gebied.
De kaart zit nu in een samsung Young maar gaat ws over 2 weken naar een iPhone 4s en dan begint het "gedonder" 🙂 weer.


Hoi Jannyb,

Fijn dat het is gelukt en dat je dat even laat weten.
Bij een iPhone4s is het meestal gewoon een kwestie van even met het kabeltje aan de pc hangen. Dan zet 'ie de instellingen er vanzelf op. Soms hoeft dat nog niet eens :)
En anders weet je ons in ieder geval te vinden hier, zoals Martijn® zegt ;)

Groetjes,
Charlene

Reageer