.

Vraag

Geen verbinding 3G met iphone 3

  • 13 April 2012
  • 7 reacties
  • 1236 Bekeken

Badge
Hallo,
Vandaag pakketje binnengekregen met een internetbundel van 500 mb.
Nu kan ik geen verbinding maken via 3G
Sms via 1300 aangevraagd maar geeft dat de het helaas niet mogelijk is mijn telefoon te configureren?
Ik heb een Iphone 3
3G en mobiel data staan ingeschakeld.
Met mijn oude KPN account nooit geen problemen gehad?????
Zie ik wat over het hoofd????
Via wifi werkt alles wel

7 reacties

Ik heb al enkele maanden simyo, en geen problemen met internet gehad.
sinds vanochtend werkt 3G internet voor mij ook niet meer.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum vwpolo.nl en avanderiet,

Als je geen verbinding met internet kunt krijgen via een Iphone kun het beste even hier kijken.

Ik heb al enkele maanden simyo, en geen problemen met internet gehad.
sinds vanochtend werkt 3G internet voor mij ook niet meer.


In jouw geval raad ik je aan om het toestel uit/aan te zetten. Het zou netwerktechnisch gewoon moeten werken.

Kunnen jullie me laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex
Badge
Ik heb 1x vandaag ook geen internet meer...

Het werkt al zeker een maand goed en ik kwam er vandaag achter wanneer ik niet op de wifi zit geen internet meer heb.

Hij geeft zelfs geeneens verbinding aan.

Apart...

Eigenlijk had ik gehoopt dat er storing was oid., want dan wist ik tenminste de reden.

Ik zie dat meer mensen er last van hebben.
Zonder wifi heb ik ook geen internet meer. alleen heeeeeeel soms tegen de 15 seconde aan even tijd om op whatsapp te ontvangen en te antwoorden. ik heb 3 keer alle internet instelling guides geprobeerd die simyo, kpn en het internet adviseren, maar het verandert niks!
het probleem heb ik sinds zaterdag.
groeten,
raymond
Ik heb ook geen internet meer, als soms heel even kort. Er naar mijn idee dus wel degelijk een storing op het netwerk als er meerdere mensen last van hebben!. Ik heb mijn telefoon al gereset naar fabrieksinstellingen, maar ook dat mocht niet baten. Normaal werkt alles meteen als ik mijn telefoon reset naar fabrieksinstellingen. Ik gebruik overigens geen iphone maar een Android telefoon.
Reputatie 5
Badge +10
We hebben sinds vanochtend te maken met een storing waardoor mobiel internet niet of onregelmatig werkt. Houdt hiervoor dit topic in de gaten. We proberen het zo snel mogelijk op te lossen.

Groetjes,

Alex
Badge
Alle instellingen gecontroleerd met mijn 4s met kpn... Geen vreemde zaken daarna hem eens uit en aan gezet en alles werkte ....

Reageer