.

Geen Ring Live view via Simyo 4G

  • 2 March 2022
  • 1 reactie
  • 277 Bekeken

Vanmorgen gebeld met Simyo over het niet kunnen gebruiken van live view van mijn Ring deurbel via mobiel internet van Simyo. Antwoord van Simyo was, na navraag bij technische jongens, "bieden we geen ondersteuning voor, ligt niet aan Sim, we bieden geen ondersteuning, en ga maar naar een andere provider".

Oplossing bleek, na uitvoerig eigen onderzoek, het aanpassen van de instellingen van de APN met netwerk: KPN en ww: GPRS (gegevens waren niet automatisch volledig gevuld bij eerste gebruik)

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoe-stel-ik-de-apn-gegevens-in-op-mijn-telefo-2580

Was Simyo toch bijna een klant kwijt geweest zonder echte moeite te doen. Ik kan in ieder geval blijven en hoef geen moeite te doen voor het vinden van een nieuw abonnement.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Maccare,

Bedankt voor je bericht. Fijn om te horen dat je Ring deurbel nu wél werkt na het instellen van de APN gegevens. Het is natuurlijk niet onze bedoeling geweest om het te laten lijken alsof we geen moeite willen doen om je probleem op te lossen. Het klopt inderdaad dat onze technische afdeling aanraad om onze simkaart alleen voor toestellen te gebruiken. Ik denk dat mijn collega dit eigenlijk wou aangeven en niet op de manier om je naar een andere provider te sturen. We zullen dit zeker meenemen om dit in het vervolg niet te laten gebeuren.

Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met je telefoonnummer en gegevens? Dan kijk ik even met je mee. 

Groetjes, 
Seren

Reageer