.

Beantwoord

Geen ontvangst internetabonnement en slechte ontvangst wifi. Ligt dit aan instellingen in telefoon?

  • 22 September 2015
  • 1 reactie
  • 121 Bekeken

Badge
Sinds deze maand ben ik overgestapt naar Simyo et abonnement tel.min/sim en 500mB internet.
Op vakantie in het buitenland had ik het internetgebruik uitgezet, maar nu thuis sinds vorige week heb ik geen ontvangst vanuit mijn 500mB abonnement.

Ook krijg ik regelmatig de melding dat ik geen provider heb.

Mijn man heeft ook Simyo en veel meer bereik.
Ligt het aan mijn instellingen in mijn toestel?

Postcode 5402 HG
icon

Beste antwoord door Naomi 23 September 2015, 15:27

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Loeske1959, welkom bij Simyo en welkom op het forum :)

Ik raad je in eerste instantie aan om je internetinstellingen na te gaan. Via toestelhulp kun je ze controleren 🙂 Daarbij heb ik je internetoptie 'Internet op je mobiel' gereset. Wil je je telefoon uit- en aandoen? Zo gaat die zich opnieuw aanmelden op het netwerk.
Het Wifi netwerk gaat buiten ons om. Als je ook slechte Wifi ontvangst ervaart, dan kun je dit het beste navragen bij je Wifi leverancier.

Wat bedoel je met "de melding dat ik geen provider heb"? Wat zie je precies op het telefoonscherm staan, is dat bijvoorbeeld geen netwerk?

Als het nog niet heeft gewerkt, kun je je simkaart dan testen in de telefoon van je man? En kan je zijn simkaart testen in je eigen telefoon?

Reageer