.

Beantwoord

Geen melding bij gebruik buiten bundel, hoe kan dat?

  • 15 May 2021
  • 2 reacties
  • 216 Bekeken

Hallo, vanochtend ontving ik tot mijn grote schrik een mail dat mijn abonnement (dat gebruik wordt door onze dochter) geblokkeerd is vanwege hoog verbruik. Gisteren is ongemerkt onze WiFi uitgevallen en heeft zij in huis dus veel internet verbruikt. We hebben haar geleerd dat ze meteen aan de bel moet trekken zodra ze een melding krijgt betreffende het internetgebruik. Ze heeft echter zowel bij 80% als bij 100% geen melding ontvangen… Alleen nu een bericht dat het abonnement geblokkeerd is. De factuur bedraagt ruim 100 euro….

Ook zie ik nu dat de dubbele data die ze krijgt (vanwege combinatie met KPN thuis) niet geactiveerd was. Blijkbaar hadden we dit zelf moeten activeren binnen mijn Simyo. Dit terwijl ik hier bij het afsluiten van het abonnement telefonisch contact over heb gehad. Niemand die mij hierop gewezen heeft. Want had ze deze dubbele data gehad dan was ze waarschijnlijk niet eens over haar bundel heen gegaan.

Ik hoop op een passende oplossing….

icon

Beste antwoord door Daisy 15 May 2021, 12:26

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7

@KuipersJ Dit is erg vervelend. Een moderator (= Simyo medewerker) zal dit oppakken en je vragen hem of haar een prive bericht te zenden voor een eventuele oplossing.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Kuipersj,

 

Wat ontzettend vervelend, goed dat je contact opneemt! 

 

Ik kijk graag even met je mee naar de aansluiting, kun je mij een privébericht sturen met jouw adresgegevens? :blush:  

 

Het klopt wel inderdaad dat je zelf Simyo compleet moet activeren, dit kunnen we niet voor je doen omdat je zelf akkoord moet gaan met de voorwaarden die daar bij horen. Maar ik zoek graag even voor je uit hoe het zit met de waarschuwing sms'jes en Simyo compleet. 

 

Fijn weekend!

 

Groetjes,

Daisy 

Reageer