.

Beantwoord

geen internet via simyo

  • 22 September 2012
  • 9 reacties
  • 1756 Bekeken

ik kan ineens niet meer op internet via mijn bundel. en de sms van 1300 kan ik niet installeren want dan zegt hij mislukt.
in huis kan ik wel op internet via de router.
ik heb mijn internet nou maar opgezegt maar ik baal er wel van.
icon

Beste antwoord door kakkie 25 September 2012, 10:27

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum kakkie,

Zou je mij even kunnen laten weten welk merk en type toestel je gebruikt?
hallo wayne, ik heb een samsung.maar het is al opgelost.ik heb waarschijnlijk een app eraf gehaald .want na update van samsung app deed hij het nog niet,maar nadat ik hem zondag nacht had uitgezet deed hij het gisteren ineens .dus 1 okt Zet ik er weer internet. op.maar bedankt.groetjes caroline.
Reputatie 2
Badge +1
Hey kakkie,

Top! Gelukkig werkt alles weer naar behoren.
Heb hetzelfde probleem, alles ingesteld zoals het volgends desite hoort... geeft keurig G3 aan alleen werkt het niet. Via 1300 krijg ik te horen dat ze niet kunnen configureren en heb geen automatische  bericht gehad na mijn eerste inschakelen. Kan overigens wel whatsappen maar verder niet op internet surfen. Met WIFI werkt alles naar behoren. Kan iemand helpen anders moet ik ook over op iets anders, heb niet voor niets nieuwe telefoon aangeschaft. 
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum HTC Desire C,

Aan de omschrijving van je probleem te zien, vermoed ik dat je gebruik maakt van het verkeerde toegangspunt of dat er meerdere toegangspunten op je toestel ingesteld staan. In dit topic staan de juiste instellingen voor je toestel. Kan je me laten weten of het werkt als je de instellingen gebruikt?

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi, heb zojuist een internet abo afgesloten en de instellingen via 1300 opgevraagd.
Instellingen opgeslagen, toestel opnieuw opgestart maar helaas krijg ik geen internet.
Melding die volgt op mij Nokia E72: Packet-gegevens niet beschikbaar. Controleer netwerkdiensten.

Ik weet echt niet wat ik verkeerd doe, kan mij iemand hiermee helpen ? Bedankt alvast !
Andy
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op AndyR,

Het is mogelijk dat we een kleine vertraging hebben bij het activeren van de bundels. Mocht het om 17:30 nog niet werken, laat het dan even weten.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Alex,
Had al eerder willen reageren, maar kreeg helaas geen toegang tot het forum.
Het probleem is opgelost. Ik had de instellingen wel ontvangen op mijn toestel, maar nog niet toegewezen.
Derhalve kon mijn telefoon de verbinding nog niet gebruiken. Nu doet hij het !

Groetjes,
Andy
Reputatie 5
Badge +10
Super. Bedankt voor je terugkoppeling AndyR.

Groetjes,

Alex

Reageer