.

Beantwoord

Geen Internet op TPLink mifi. Waar ligt dit aan?

  • 12 July 2022
  • 1 reactie
  • 1813 Bekeken

Ik denk dat ik een mogelijk antwoord misschien  gelezen heb maar stel toch hier de vraag in de hoop dat er nog een oplossing is.
Ik heb een TPLINK m7350 mifi router waar ik mijn simkaart in wil doen. Krijg wel verbinding maar zie in de app van TPLINK een wereldbol met een kruisje erdoor en krijg maar geen internet verbinding . Heb op het forum al e.e.a. Gelezen over NFC sims die een mifirouter niet ondersteunen. Is dit de oorzaak van het niet willen verbinden? Heb de simkaart ook in de Ipad air2 gedaan en daar werkt hij prima en kan ik ook een hotspot starten. Zou dit een alternatief voor de TPLINK zijn en zoja hoe stabiel is een simkaart in de Ipad? 
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

icon

Beste antwoord door Seren 15 July 2022, 11:32

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Gjhu,

Bedankt voor je bericht. Ik denk dat je refereert naar dit topic. Helaas kan ik je niet meer vertellen dan wat ik in het genoemde topic heb uitgelegd. Ik weet eerlijk gezegd niet of dit te maken heeft met de NFC chip, ik weet alleen dat wij geen simkaarten kunnen leveren zonder NFC chip. Om je vraag te beantwoorden hoe stabiel onze simkaart is in een iPad is dat moeilijk te vertellen. Dit komt omdat onze simkaart is ontworpen en gemaakt om netwerkverbindingen te maken via mobiele telefoons. Ondanks dat wij het afraden om onze simkaart te gebruiken in een tablet komt het soms voor dat onze simkaart wel werkt. Het spijt me dat ik geen beter antwoord kan geven op jouw antwoord. 

Groetjes,
Seren

Reageer