.

Beantwoord

Geen internet op mobiel

  • 15 January 2013
  • 21 reacties
  • 1566 Bekeken

Gisteren is mijn abonnement ingegaan, maar ik heb nog geen internet op mijn mobiel. Ik heb de instellingen op MySimyo gecontroleerd en daar staat internet 'Aan'. Ik heb 'Ja'' ge-smst naar 1300 maar kreeg daarop het bericht  "Het is helaas niet mogelijk om uw telefoon te configureren. Voor assistentie kunt u contact opnemen met Customer Support". Graag assistentie.
icon

Beste antwoord door Alex 16 January 2013, 12:00

Bekijk originele reactie

21 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Barbara06,

Ik vermoed dat je een smartphone hebt. Veel smartphones ondersteunen geen configuratie sms berichten. Je zal de instellingen daarom handmatig moeten invoeren. Als je kunt achterhalen op welk besturingssysteem je toestel draait, zal je in dit topic de juiste instellingen kunnen vinden. Kan je aangeven of het is gelukt?

Groetjes,

Alex
Ik kan met mijn mobiel Samsunggt S5230 niet op internet, dus ook geen hotmail.
kan iemand mij helpen?
bedankt
Reputatie 3
Badge +9
Heb je de instellingen al handmatig ingevoerd?
Uh, welke bedoel  je????Martijn, dacht zo op internet te kunnen surfen.
Uh, welke bedoel je????Martijn, dacht zo op internet te kunnen surfen.

als ik  naar b.v nu.nl ga staat er HTTP status 502?????
Zo jammer..... Ik heb 3 maanden geen internet gehad op mijn mobiel doordat simyo mij nooit een sms heeft gestuurd met de instellingen. Ja ik heb heeel vaak aan de telefoon gehangen om vervolgens meer dan 10 minuten te wachten was ik er klaar mee. Oke 3 maanden is lang geef ik toe. Maar geen sms ontvangen en dan beweren dat dat gewoon kan en niks aan te doen is... Terwijl ik wel andere service berichten ontvang... En dan zo lang aan de telefoon hangen, ja maar het is gratis krijg je dan. Nou sorry hoor maar meer als 10 minuten regelmatig aan de lijn hangen voor je wordt geholpen is toch niet normaal.en dan krijg ik eindelijk een mail... Reageer ik op omdat ik het toch raar vindt dat ik nooit een sms heb ontvangen krijg ik niks terug omdat het volgens simyo is afgehandeld... Mooi 30 euro betaalt voor nada.... En ik blij dat ik internet had... Maar dan beweren dat de fout geheel bij mij ligt.... 2 jaar trouwe klant zonder gedoe en dan zo behandeld worden schandalig...Ook aan devtelefoon door simyo... Echt zo niet netjes. En als hier niks mee gedaan wordt ga ik het hogerop zoeken. Dat ge jamaar wordt ik namelijk zat....
Volgens mij zijn alle instellingen geregeld , smsje verstuurd Ja naar 1300, maar nog steeds geen internet, tja als ik dan geen internet kan krijgen, zeg ik deze weer op, ga niet betalen voor iets wat ik toch niet kan ontvangen.
Reputatie 3
Badge +9
sms JA naar 1300. Dit werkt niet voor ale toestellen, dit lig aan het toestel.

Voor de zekerheid even toestel uit/aan. En akkoord geven om de mms te mogen installeren.

Anders handmatig instellen hier: https://forum.simyo.nl/android-73/stel-internet-op-mijn-android-toestel-incl-screenshots-763/

Als dit niet werkt is er wat anders aan de hand. Dan even Twitteren of bellen of even hier weer posten.
Reputatie 2
Badge +1
Hey Elientje,

Heb je binnen deze 3 maanden wel eens per email, twitter of via dit forum contact met ons gezocht nadat je ons telefonisch niet hebt kunnen bereiken?
Ja mail... Twitter heb ik niet.
En met het forum deed ik nog niet zo veel. De laatste tijd volg ik hier veel op.
Reputatie 3
Badge +9
Hoe staat het er nu voor met je toestel?
Reputatie 2
Badge +4
Volgens mij zijn alle instellingen geregeld , smsje verstuurd Ja naar 1300, maar nog steeds geen internet, tja als ik dan geen internet kan krijgen, zeg ik deze weer op, ga niet betalen voor iets wat ik toch niet kan ontvangen.

Hoi Yvonnekluk,

Graag verneem ik of het gelukt is om de instellingen in te voeren op je toestel. Een uitgebreide instructie voor het instellen van internet op je mobiel vind je hier.

Groetjes,

Manisha
Volgens mij zijn alle instellingen geregeld , smsje verstuurd Ja naar 1300, maar nog steeds geen internet, tja als ik dan geen internet kan krijgen, zeg ik deze weer op, ga niet betalen voor iets wat ik toch niet kan ontvangen. Hoi Yvonnekluk, Graag verneem ik of het gelukt is om de instellingen in te voeren op je toestel. Een uitgebreide instructie voor het instellen van internet op je mobiel vind je hier. Groetjes, Manisha

Sorry voor de late reactie, maar het ligt dus aan mijn toestel, heb dus internet maar opgezegd per 1 mei
Badge +6
Sorry voor de late reactie, maar het ligt dus aan mijn toestel, heb dus internet maar opgezegd per 1 mei

Hoi Yvonnekluk,

Wel fijn te horen dat je er achter bent gekomen waarom het niet lukt met het instellen van het internet.
Sinds een paar maanden heb ik een abonnement van Simyo. Geen problemen gehad in het begin, maar nu ineens heb ik geen internetverbinding meer. Mijn "pakketgegevens" staat aan maar er wordt geen verbinding gemaakt met internet. Ik heb een sms gestuurd naar 1300 met "ja" maar ook dat helpt niet. 

Doe ik iets verkeerd of is er iets mis?
Reputatie 3
Badge +9
Heb je de instellingen al verwijderd en opnieuw handmatig ingesteld?

Welke telefoon heb je?
Badge +8
Sinds een paar maanden heb ik een abonnement van Simyo. Geen problemen gehad in het begin, maar nu ineens heb ik geen internetverbinding meer. Mijn "pakketgegevens" staat aan maar er wordt geen verbinding gemaakt met internet. Ik heb een sms gestuurd naar 1300 met "ja" maar ook dat helpt niet. 

Doe ik iets verkeerd of is er iets mis?


Hoi Claudiaa,

Is er iets veranderd en deed toen je internet het niet meer, of was het plotseling?
En mag ik vragen wat voor toestel je gebruikt?

Ik heb de internetoptie opnieuw aan je aansluiting gekoppeld. Ik zou je willen vragen om je toestel even helemaal uit te schakelen en dan na een paar minuutjes weer aan te zetten.

Kun je even laten weten of dit geholpen heeft?

Groetjes,

Charlene
Hoi Charlene,

Het was plotseling dat mijn internet het niet meer deed. 
Ik heb m'n telefoon uitgezet en nu doet hij het weer!

Bedankt voor de informatie!

Mvg, Claudia
Badge +8
Hoi Charlene,

Het was plotseling dat mijn internet het niet meer deed. 
Ik heb m'n telefoon uitgezet en nu doet hij het weer!

Bedankt voor de informatie!

Mvg, Claudia


Hoi Claudiaa,

Super! Dan was dit de oplossing. :)
Fijn dat je het nog even hebt laten weten.

Groetjes,

Charlene
ik heb geen internet.wel met wifi maar als ik geen wifi heb dan schakelt hij niet over naar mn internet bundel
Badge +6
ik heb geen internet.wel met wifi maar als ik geen wifi heb dan schakelt hij niet over naar mn internet bundel

Hoi Lintje74,

Welkom op het forum!
Van welk merk toestel maak je gebruik? Wanneer ik dit weet kan ik je van de juiste instellingen voorzien.

Reageer