.

Vraag

Geen internet op mobiel

  • 4 June 2012
  • 6 reacties
  • 432 Bekeken

Badge
Sinds afgelopen donderdag heb ik geen 3G netwerk meer op mijn mobiele telefoon.

Ik kan het ook niet op een andere proberen, want die heb ik niet, waarbij dit mogelijk zou moeten zijn.

WIFI werkt wel, maar dat is niet altijd een mogelijkheid, met name omdat ik veel onderweg ben.



Het kan niet aan de postcode liggen, want ik ben veel onderweg en heb het op verschillende plekken geprobeerd. Daarnaast heb ik de telefoon sinds afgelopen donderdag ook meerdere malen aan- en uitgezet.

Wat kan ik hier aan doen, want het is nu zonde dat ik een abonnement voor 3G internet heb dat niet werkt.



Alvast bedankt voor je reactie.

6 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Als je het op meerdere plekken hebt weet ik bijna zeker dat het aan je telefoon ligt.
Kun je wel gebruik maken van GPRS (GSM 900/1800)?
Badge
Als je het op meerdere plekken hebt weet ik bijna zeker dat het aan je telefoon ligt.
Kun je wel gebruik maken van GPRS (GSM 900/1800)?


Hoe kan ik dat nazoeken, want ik ben hier totaal niet in thuis.
Ik heb een HTC Wildfire S


Alvast bedankt voor je reactie.
Reputatie 5
Badge +10
Hoe kan ik dat nazoeken, want ik ben hier totaal niet in thuis.
Ik heb een HTC Wildfire S

Alvast bedankt voor je reactie.


Volgens onze gegevens heb je inmiddels weer gebruik kunnen maken van internet via het Simyo netwerk. Is je vraag hiermee beantwoordt?

Groetjes,

Alex
Badge
Ik heb inderdaad ondertussen weer internet.

Nadat ik mijn simkaart eruit had gehaald en er een uur later weer in deed, ging er een systeem update draaien, waardoor het internet weer terug was op mijn mobiel.

Blijf het gek vinden, maar ben blij dat het is opgelost.
Ik zou graag willen weten waarom onze telefoons het niet doen gaat over 06* en over 06* graag zo snel mogelijk informatie daar van
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum corrie kromhout,

De aansluiting met telefoonnummer dat eindigt op 76 heeft geen beltegoed meer. Hierdoor kun je geen uitgaand verkeer toepassen. Het andere telefoonnummer heeft nog wel beltegoed. Kun je met deze aansluiting niet bellen of alleen niet internetten? Van wat voor toestel maak je gebruik?

Groetjes,

Alex

Reageer