.

Beantwoord

Geen internet op mobiel.

  • 7 February 2012
  • 4 reacties
  • 643 Bekeken

Badge
Gisteren is mijn mobiele nummer overgezet naar mijn simyo simkaart. Nu ben ik al een tijdje aan het proberen geweest op internet aan de praat te krijgen maar ik krijg het niet voor elkaar.
Heb eerst ja gesmst naar 1300 maar toen kon ik de configuratie niet downloaden.
Heb sowieso de optie internet op je mobiel via de website aangezet.
Mijn toestel is een Sony Ericsson Xperia Arc S
Iemand suggesties?
icon

Beste antwoord door Martijn86 7 February 2012, 11:18

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Martijn86,

De Sony Ericsson Xperia Arc S kan geen instellingen per sms ontvangen, omdat het toestel draait op het Android besturingssysteem. Kijk anders even in dit topic of hier. Hier staan de instellingen namelijk stap voor stap uitgelegd. Kan je laten weten of het is gelukt?

Groetjes,

Alex
Badge
Hey Alex.
Ik had dat gisteren al even geprobeerd en uiteindelijk kreeg ik het niet voor elkaar op die manier.
Vanmorgen opnieuwe geprobeerd en uiteindelijk is het gelukt.
NIet volgens de instelling van het topic maar goed. Het werkt nu in ieder geval.
Bedankt
Reputatie 5
Badge +10
Ok goed om te horen dat het werkt. Mag ik vragen hoe het je uiteindelijk wel is gelukt?
Badge
Ik had bij namen toeganspunten 1 APN precies aangepast zoals op het forum stond. Echter zonder resultaat.
Toen uiteindelijk nog een extra APN toegevoegd om wat te proberen. Alleen aangemaakt en de naam veranderd in mobiel internet en de APN in internet. Verder helemaal niks meer aangepast. Deze werkt nu wel.

Reageer