.

Beantwoord

Geen internet na overzetten prepaid naar sim only

  • 1 August 2015
  • 3 reacties
  • 120 Bekeken

Beste Simyo,
Sinds 2 dagen is mijn prepaid kaart overgezet naar een sim only abonnement. Voorheen kon ik prima internetten met mijn prepaid kaart, nu het is omgezet echter niet meer. In Mijn Simyo de internetoptie aangezet, want die stond uit. Op internet gekeken naar APN instellingen, maar heb elke mogelijke combi wel geprobeerd. Helaas nog steeds geen internet.
Mijn toestel is een Motorola Moto G 4G.
De huidige instellingen zijn:
Naam: Mobiel Internet
APN: internet
MCC: 204
MNC: 08
Verificatietype: Geen
APN-type: internet

Wat kan ik doen om toch internet te krijgen? Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Ernst 4 August 2015, 09:33

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi javi70, welkom op ons forum!

Allereerst: sorry dat je zo lang op een reactie hebt moeten wachten. We proberen altijd binnen een werkdag te reageren, maar helaas is het drukker geweest dan we verwachtten.
Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even verplaatst naar het subforum Internet.

In je gegevens zie ik dat je gistermiddag ook gebeld hebt met onze klantenservice. Je internet is toen opnieuw op je aansluiting gezet. Kun je laten weten of dit geholpen heeft?
Ik zie namelijk nog geen geregistreerd verbruik op dit moment.
Telefoon-gerelateerde instellingen gevonden en ingevoerd & nu alles ok. bedankt voor j
e reactie Ernst!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi javi70,

Bedankt dat je ons hebt laten weten dat het probleem is opgelost! Mocht je nog verdere vragen hebben, zien we je graag weer terug op het forum 🙂.

Groetjes, Tiury

Reageer