.

Vraag

Geen internet, maar wel mb’s van mijn bundel afgeschreven. Hoe kan dat?

  • 1 February 2023
  • 3 reacties
  • 27 Bekeken

Badge

Door een storing een abonnement van Simyo waarbij ik niet telefonisch bereikbaar ben en geen toegang heb tot mobiel internet. Volgens Simyo een error tussen KPN en Simyo bij het overnemen van een bestaand nummer.

Grote verassing als om 19.00 uur mijn nummer ineens bereikbaar is… dus meteen alle instellingen op mijn telefoon juist ingesteld en gecontroleerd of ik mobiel internet heb en het lijkt te werken.

Wel een verassing te zien dat Simyo aangeeft dat ik om 15.00 uur 4mb data heb verbruikt terwijl ik toen geen mobiel internet had of ook maar had aanstaan op mijn telefoon.

Ook in januari zou ik al mb’s hebben gebruikt terwijl internet en het mobiele nummer totaal niet werkte op dat moment.

Wie heeft dit probleem ook gehad en hoe wordt het opgelost?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Alex71,

Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat je nummer inmiddels werkend is!

Ik heb je aansluiting erbij gepakt aan de hand van het nummer wat gekoppeld staat aan je account hier op het Forum, maar ik zie niet terug dat je MB's hebt verbruikt. Gaat het misschien om een ander nummer? Ik zou het graag verder voor je willen uitzoeken en wil je daarom vragen om mij een privébericht te sturen met je persoonlijke gegevens. Ik kijk dan even met je mee.

Groetjes,
Roeqajja

Badge

Hallo Roeqajja,

Ik heb je een privébericht gestuurd met mijn gegevens.

hier twee foto’s waarop de gebruikte mb’s zijn aangeven.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Alex71,

Bedankt voor de screenshots! Ik help je via privébericht verder :).

Groetjes,
Roeqajja

Reageer