.

Beantwoord

geen internet. Instellingen per sms ontvangen niet mogelijk

  • 13 February 2013
  • 9 reacties
  • 549 Bekeken

lk krijg geen internet op mobiel ,krijg het is helaas niet mogelijk om uw telefoon te configeren wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Alex 14 February 2013, 16:36

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum natasja8,

Ik vermoed dat je gebruik maakt van een telefoon (lees: besturingssysteem) waarbij het niet mogelijk is om configuratie sms berichten te ontvangen. Je zal daarom de instellingen handmatig moeten instellen. In dit topic kun je de instellingen per besturingssysteem vinden.

Kan je even laten weten of het na het instellen wel werkt?

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum natasja8,

Ik vermoed dat je gebruik maakt van een telefoon (lees: besturingssysteem) waarbij het niet mogelijk is om configuratie sms berichten te ontvangen. Je zal daarom de instellingen handmatig moeten instellen. In dit topic kun je de instellingen per besturingssysteem vinden.

Kan je even laten weten of het na het instellen wel werkt?

Groetjes,

Alex


Hoi alex

Heb de instellingen handmatig gedaan maar heb nog steeds geen internet ??
groetjes natasja
Reputatie 2
Badge +1
Hey natasja8,

Wij hebben jouw aansluiting op het netwerk gereset. Zou je even kunnen controleren of je inmiddels gebruik van internet kan maken?
ik heb internet inmiddels dank je voor jullie reactie
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor het doorgeven natasja8

Groetjes,

Alex
Ik heb volgens mij hetzelfde probleem als Natasja. Ik heb al een paar dagen geen internet, heb handmatig de instellingen opgeslagen maar heb toch geen internet. Ik kan het het gemaakte toegangspunt ook niet met zo'n groen bolletje aanvinken, maar ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft. Hopelijk hebt u hier een oplossing voor.
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Chrissy,

Volgens onze gegevens heb je reeds gebruik van het internet op jouw mobiel kunnen maken. Zou je even kunnen laten weten of dit het geval is?
inmiddels heb ik weer internet. Ik heb het toegangspunt nu zo aangepast dat ik wel een groen bolletje kreeg, ik heb daarvoor één gegeven leeg gelaten wat ik volgens jullie site wel moest invullen. Als ik dit veld leeg laat, kan ik het toeganspunt selecteren en dan heb ik gewoon internet. Toch bedankt voor de gedane moeite.

Welkom op het forum Chrissy,

Volgens onze gegevens heb je reeds gebruik van het internet op jouw mobiel kunnen maken. Zou je even kunnen laten weten of dit het geval is?
Reputatie 2
Badge +1
Hey Chrissy,

Graag gedaan. Jij ook bedankt voor jouw terugkoppeling!

Reageer