.

Beantwoord

Geen internet buiten eigen huis

  • 22 February 2014
  • 7 reacties
  • 377 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Ik heb een internetbundel op een IPhone 4 maar kan niet internetten buiten mijn eigen huis.
Wat moet ik aanpassen? Kan ik zelf iets doen?
icon

Beste antwoord door zee 22 February 2014, 12:15

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Kijk eens op Mijn Simyo, misschien dat Internet op je mobiel - Nederland uit staat.
Kijk eens op Mijn Simyo, misschien dat Internet op je mobiel - Nederland uit staat.


Hi Scotsman, dank je voor je reactie, dat had ik  een paar dagen geleden al gecheckt en dat stond inderdaad uit maar een andere reactie op het forum gaf de uiteindelijke oplossing; gewoon even aan en uit zetten na die omschakeling;-)))
Blij. Fijn weekend
Reputatie 7
Badge +9
Joepie. Hou wel je verbruik in de gaten want iPhones doen soms dingen met het mobiele internet waar jij geen weet van hebt, en de buiten-bundel tarieven van Simyo zijn hartverscheurend... 🆒
Badge +8
Ik heb een internetbundel op een IPhone 4 maar kan niet internetten buiten mijn eigen huis.
Wat moet ik aanpassen? Kan ik zelf iets doen?


Hoi zee,

Goed dat je er met Scotsman uit bent gekomen 🙂
Dat is vaak wel de truc, als je een wijziging hebt gedaan, je toestel even uit te schakelen en dan weer aan.
Let je goed op je verbruik inderdaad?

Groetjes,
Charlene

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Samsung J6. Zelfs na het toepassen van alle aanbevolen rituelen krijg ik geen teken van leven.

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Samsung J6. Zelfs na het toepassen van alle aanbevolen rituelen krijg ik geen teken van leven.

@jvkc.stema 

Raadpleeg even toestelhulp voor je juiste apn instellingen. 

klik hier

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @jvkc.stema,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen internet hebt! Ik zie dat @Ray al de juiste link met je heeft gedeeld (Bedankt!!). Ook kan je nog proberen om handmatig een netwerk te selecteren. Via deze stappen kan je gemakkelijk terugvinden hoe dit werkt. Mocht je hierna geen verbetering krijgen met het netwerk zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan voer ik graag een reset uit op je simkaart! 

Groetjes,
Amy

Reageer