.

Beantwoord

Geen dataverbinding

  • 30 March 2013
  • 1 reactie
  • 192 Bekeken

Dinsdagnacht om 02.30 viel de netwerkbinding ineens uit. Na de klantenservice te hebben gebeld is mijn sim gereset. Zonder resultaat. Daarna heeft de technische dienst mijn sim weer aangesloten op het netwerk ?!?!?! Dit had als resultaat dat ik wel weer kon bellen maar geen dataverbinding had. Enkele malen instellingen toegestuurd gekregen van de klantenservice maar ook dat hielp niet. Bovendien staan deze goed want met een Sim van een andere Simyo gebruiker werkt het toestel perfect. 
Uiteindelijk een vervangende SIM aangevraagd. Maar helaas ook deze heeft alleen telefoonnetwerk. Hoe dit op te lossen? Zit nu al 10 dagen zonder mobiel data.
icon

Beste antwoord door Wayne 3 April 2013, 09:31

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Kraaijen,

Als je jouw simkaart in een ander toestel plaatst, kan je dan wel verbinding met het internet maken?

Reageer