.

Vraag

Geen antwoord!

  • 31 August 2012
  • 0 reacties
  • 348 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 12 reacties
Ik heb mijn vraag omtrent datalimiet/verbruik nu meerdere malen telefonisch en op het forum gesteld. Ik geef jullie tot vandaag 16.00 uur de tijd deze te beantwoorden.

Ik ben inmiddels (tijdelijk?) overgestapt, want ik moet gewoon kunnen bellen. Mij zijn jullie dus als klant kwijt wanneer ik niets verneem en ik ben er 100% van overtuigd dat jullie meer klanten kwijt zullen raken.

Mocht ik voor 15.00 uur niets horen, dan ga ik ervan uit dat jullie je zaken/klachten niet serieus nemen. Ik heb deze gang van zaken gisteren gemeld bij de OPTA.

Dit ter info. De bal ligt nu bij jullie.

Vriendelijke groet,

Neri

0 reacties

Geen reactie

Reageer