.

Beantwoord

Geen 3g netwerk

  • 5 June 2012
  • 5 reacties
  • 682 Bekeken

Badge
Ik heb sinds 2 dagen een Galaxy s plus en wil graag de 3g activeren, dit lukt alleen niet. Iemand ideeën?



Dank alvast
icon

Beste antwoord door Alex 6 June 2012, 14:24

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Msteen,

Jouw toestel maakt gebruik van het Android besturingssysteem. In dit topic wordt besproken hoe en wat je moet instellen als je gebruik wilt maken van internet op een toestel met het Android besturingssysteem. Kan je me laten weten of het is gelukt?

Groetjes,

Alex
Ik ben sinds as maandag overgestapt naar jullie.
Heb ook een internetbundel.
Hield me hart een beetje vast met de overstap omdat ik best wat negatieve berichten had gehoord.
Nu ging dat allemaal perfect.
Goed internetbereik gehad enz.
Maar de problemen zijn gisteren begonnen.
Ík heb geen bereik met internet.
De ene keers staat ie op H met 2 pijltjes die normaal groen en oranje zijn.
De andere keer 3g met gekleurde pijltjes.
Maar nu helemaal niets.
Mn wifi werkt wel.
Heb al gekeken naar de instellingen maar pakketgegevens enz staan aan.
En heb ik niets aan gewijzigd sinds maandag dus daar ligt het niet aan.
Heb ook al wat tips v dit forem opgevolgd.
Telefoon aan en uit gezet.
Toen deed ie het idd ff 1 min maar daarna niet meer.
Zou graag zien dat het zsm opgelost word want hier heb ik geen internetbundel voor genomen.
Qua bereik v telefonie trouwens goed bereik.
Gaat om postcode 5121ch
Toestel samsung pocket, een vrij nieuwe 1 maand geleden aangeschaft.
En aangezien internet het de 1e dagen wel deed en de wifi ook ligt het dus niet aan het toestel.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi chantal7979,

Ik heb je vraag inmiddels in dit topic beantwoord, omdat je daar dezelfde vraag hebt gesteld.

Groetjes,

Alex
Ik heb sinds 2 dagen een Galaxy s plus en wil graag de 3g activeren, dit lukt alleen niet. Iemand ideeën?



Dank alvast
Ik heb ook de galaxy s 2 plus. 
Het is heel makkelijk maar ik weet niet welke android versie je hebt, meestal is dat Jelly Bean.
Als je het meldingsscherm omlaag slide, dan kun je met de knoppen (bovenaan) schuiven...
Als je naar links slide dan komt daar een knop met: Mobiele gegevens te staan met twee pijlen.
Als de knop groen word, dan is hij geactiveerd.
Let op! Het kan even duren voordat er boven in de taakbalk H, H+,G,E of wat dan ook komt de staan.
Hopelijk heb je het allang opgelost maar ik stuur toch even een reactie...

M.v.g. Loek Bocken.
Badge +6
Ik heb ook de galaxy s 2 plus. 
Het is heel makkelijk maar ik weet niet welke android versie je hebt, meestal is dat Jelly Bean.
Als je het meldingsscherm omlaag slide, dan kun je met de knoppen (bovenaan) schuiven...
Als je naar links slide dan komt daar een knop met: Mobiele gegevens te staan met twee pijlen.
Als de knop groen word, dan is hij geactiveerd.
Let op! Het kan even duren voordat er boven in de taakbalk H, H+,G,E of wat dan ook komt de staan.
Hopelijk heb je het allang opgelost maar ik stuur toch even een reactie...

M.v.g. Loek Bocken.


Hoi lbocken_loek,

Bedankt voor het delen van je tip. Hopelijk hebben de andere forum gebruikers hier wat aan.

Reageer