.

Beantwoord

Gaat mijn nieuwe internetbundel per direct in?

  • 8 March 2017
  • 7 reacties
  • 248 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
Beste Simyo,

Ik heb in het verleden een internet bundel gehad, deze staat inmiddels al een tijdje uit.
Nu wil ik deze weer activeren en laten ingaan op 1 april, als ik deze nu aanzet op mijn simyo dan geeft hij aan dat de bundel direct ingaat en niet de eerste dag van de nieuwe maand.
Klopt dit? Volgens jullie is dit alleen bij de eerste keer het geval.

RH
icon

Beste antwoord door Jihane 9 March 2017, 10:26

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Heey Ron elke bundelwijziging gaat pas na een maand in.
echter heb ik sterk het idee dat jij het over de bundels hebt dat is een tijdelijke bundel die na gebruik van de data of na een tijd vergaat.

Wat jij moet doen is je maandbundel veranderen.

Groet Paul.
Reputatie 7
Badge +6
de bundels ??
Wanneer je voor het eerst een internetbundel activeert gaat deze direct in. Ben je al langer gebruiker met een internetbundel dan gaat een wijziging de volgende maand in.
Nu heb jij een tijd lang geen internetbundel gehad, dus alleen de basis een bel/sms bundel.
Daarom start jij (nu weer) een databundel bovenop de basis, deze UITBREIDING (een extra databundel) van jou gaat dus direct in.

Wat er wordt aangegeven klopt dus.
Reputatie 7
Badge +6
Dus dan kan ik de bundel op 31 maart aanzetten omdat ik hem toch pas in april nodig heb.

Dit gebeurt dus iedere keer als je je bundel uitzet.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Ron H,

Je stelt een goede vraag 🙂 Eigenlijk hoef je maar rekening te houden met één ding: ga je een bundel activeren of wijzigen? Je hebt nu geen internetbundel, dus als je er een eentje neemt, dan activeer je 'm. Een activatie gaat per direct in.

Als het gaat om een bundel je je al hebt, maar die jij wijzigt, dan gaat de wijziging in vanaf de eerste van de volgende maand. Als jij bijvoorbeeld je belbundel wilt vergroten, dan zal dat vanaf 1 april in gaan. Of als jij volgende maand besluit om je internetbundel te veranderen, dan zal dat die wijziging ook in gaan vanaf de eerste van de volgende maand.

Als jij wilt dat je internetbundel vanaf 1 april in gaat, dan kun je 'm op 1 april activeren 🙂 Hij gaat namelijk direct in.

Heb je hier nog vragen over?

@ PaulH en Friesian, dank voor de reacties!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +6
Dank je wel.......duidelijk zo👍
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt dat je het even laat weten dat het duidelijk is. Als je verder nog vragen hebt, horen we graag van je.

Groetjes,
Caspar

Reageer