.

Sticky F.A.Q.

FAQ: Hoe werkt internet bij Simyo Prepaid?

  • 16 December 2014
  • 0 reacties
  • 4540 Bekeken

Reputatie 7
Badge +5
  • Community manager
  • 1001 reacties

Voor het laatst aangepast op 01-02-2024.

Ook met Simyo Prepaid kun je internetten in Nederland en het buitenland. Het is wel belangrijk dat je voldoende beltegoed hebt. Zodra je geen beltegoed meer hebt, wordt de simkaart automatisch geblokkeerd voor al het uitgaand verkeer. Je kan dus ook niet meer internetten, ook als je een internetbundel hebt. Je lost dit op door simpelweg je beltegoed op te waarderen

 

Tarieven

Zonder internetbundel

 Je kunt ervoor kiezen om het standaard Pay as you Go tarief te betalen. Het 'Pay as you Go' tarief is € 0,15 per MB

Internetbundel

Wil je voordeliger internetten? Dan kun je kiezen uit de volgende Prepaid internetbundels:  

  • Small - 150 MB voor € 5,-
  • Medium - 500 MB voor € 7,50
  • Large - 1000 MB voor € 10,-
  • Extra Large - 2000 MB voor 12,50
  • Onbeperkt (lage snelheid) voor € 10,-

Lees hier meer over de tarieven. Let op! Wanneer je internetbundel op is, betaal je automatisch het standaard Pay as you Go tarief. Houd daarom je verbruik goed in de gaten met de Mijn Simyo app of met behulp van deze tips.

Buitenland

Met een Simyo Prepaid aansluiting kun je ook in het buitenland internetten. Klik hier voor meer info. 

Internet aanzetten en activeren van de internetbundel

Wil je gebruik maken van internet op je mobiel? Zet dan de optie Internet op je mobiel in Nederland aan op Mijn Simyo. Je kunt deze optie vinden onder het kopje Instellingen - Netwerkinstellingen. Als je telefoon niet automatisch verbinding maakt met internet, controleer dan je internetinstellingen.

Om je internetbundel te activeren ga je naar Mijn Simyo → Overzicht. 

Hoelang is de internetbundel geldig?

De Prepaid internetbundels zijn 30 dagen geldig. Daarna komt deze automatisch te vervallen.

Automatisch verlengen

Je kan er ook voor kiezen om de maandbundel automatisch te verlengen. Je krijgt dan na 30 dagen automatisch een nieuwe internetbundel. Let wel op: om dit te kunnen gebruiken, dient de optie Automatisch opwaarderen ingeschakeld te zijn.


Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.