.

Beantwoord

Faal internet

  • 13 December 2012
  • 1 reactie
  • 108 Bekeken

Badge
Ik heb zojuist een abbonement gekocht en ik ben er nu al HELEMAAL NIET tevreden over.


ik heb de afgelopen paar dagen mijn verbruik gecheckt. ik heb bijvoorbeeld sinds gisteren niet meer op internet gezeten en er wordt toch verbruik afgeschreven.
en het mooien is na gisteren lopen mijn verbruiks kosten NOG HOGER OP terwijl ik mijn internet 3x na heb gecheckt dat ik heb uit het staan zelfs op de MB-meter van KPN staat er niks. en het helemaal mooie is dat vandaag 13-12-2012 geen verbruikskosten zijn verrekend maar op 11-12-2012 weer een mooie 10 euro erbij. hopelijk kunnen jullie me hierbij helpen

heel veel -1tjes voor jullie.
en als dit netjes wordt op gelost +1tje
icon

Beste antwoord door Alex 13 December 2012, 11:23

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi DePieterBoy,

Ik zag dat moderator Natascha in dit topic al een deel van je vraag heeft beantwoord. Als ik even terug reken dan klopt het inderdaad wat je zegt. Sinds 11/12/12 is er geen verbinding meer gemaakt met internet via ons netwerk. Het is mogelijk dat ons systeem dit iets later verwerkt.

Voorbeeld: bij jou is op 11/12/12 18:49 voor het laatst een internet sessie geregistreerd. Deze sessie is op 12/12/12 02:20 verwerkt.

Je kunt de optie 'internet op je mobiel/mms' uitzetten op je persoonlijke pagina. Als deze optie uit staat kun je technisch gezien geen verbinding maken met internet via ons netwerk. Daarnaast moet je er rekening mee houden dat je mobiele telefoon snel verbinding maakt met internet. Je hebt dit niet altijd bewust in de gaten. Als je via het wifi netwerk internet, raad ik je aan om de mobiele data verbinding volledig uit te zetten. Daarmee voorkom je dat de verbinding overschakelt naar het netwerk van je mobiele provider als de wifi verbinding wegvalt of zwak is.

Groetjes,

Alex

Reageer