.

Beantwoord

Eventuele opzegging en snelheid 4G

  • 24 August 2014
  • 1 reactie
  • 781 Bekeken

Beste heer / mevrouw

Ik heb twee vragen: een specifieke en een algemene.
Als ik bijvoorbeeld een abonnement heb dat loopt december en ik wil het nu opzeggen, is dat dan mogelijk?
En ten tweede: Kan het kloppen dat de snelheid van 4G per provider wisselt? Zou het dus zo kunnen zijn dat het 4G van hi sneller is dan dat van simyo, ook al is het allebei het netwerk van KPN?

Met vriendelijke groet,

Lucas Saxena
icon

Beste antwoord door Tiury 27 August 2014, 14:53

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Anexas, welkom op het Simyo forum! :D

Wat jammer dat je er aan denkt om weg te gaan bij Simyo 😞. Ik zal je vragen 1 voor 1 beantwoorden, om het overzichtelijk te houden!

Vraag 1:
Als ik bijvoorbeeld een abonnement heb dat loopt december en ik wil het nu opzeggen, is dat dan mogelijk?


Je kunt op dit moment nog niet opzeggen, omdat de datum nog te ver in de toekomst ligt. Dit kan op de normale manier tussen de 8 en 4 weken van te voren, net als het aanvragen van nummerbehoud 🙂. Is het zo dat je eigenlijk per direct weg wil, dan kan dat, maar dan worden wel de resterende abonnementskosten in een keer in rekening gebracht. Als je dit graag wilt, kun je het verzoek voor een afkoopsom e-mailen naar [email]Klantenservice@simyo.nl[/email] (wat wij natuurlijk heel jammer zouden vinden).

Vraag 2:
Kan het kloppen dat de snelheid van 4G per provider wisselt?


Dit is vooral een goede vraag en goed dat je het opgevallen is. Je hebt inderdaad verschillen tussen internetsnelheden bij de KPN providers/netwerk genoten. Volgens mij is de snelheid bij KPN altijd standaard 50Mbps geweest. Tot voor kort was de 4G snelheid van Hi bij de meeste 4G bundels in 25Mbps, net als bij Telfort en Simyo. Hi heeft alleen het grootste gedeelte van zijn klanten een kado gegeven op 1 juli, waardoor ze 1 gigabyte en 25Mbps extra kregen.

Heb ik je vragen hiermee beantwoord? 😃

Reageer