.

Beantwoord

Ervaringen gevraagd over de internetsnelheid van Simyo op je smartphone

  • 4 January 2013
  • 7 reacties
  • 1532 Bekeken

Badge
Hallo, graag zou ik wat ervaringen horen over de internetsnelheid op de smartphone. Ik wil binnenkort als mijn abo bij KPN stopt, overgaan op een simyo abo+internet. Heb ervaring met Web-to-go, maar de snelheid hiervan is niet zo heel geweldig.
Daarom wil ik weten of die snelheid op je smartphone beter is. Regio Zeeland (KPN ontvangst is goed):rolleyes:
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Alex 10 January 2013, 17:24

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik zelf heb zelden problemen met de internetsnelheid. Skype, spotify, youtube werken alle. De websites die ik bezoek laden snel zat. Maar ik zit in Den Haag, hoe het in zeeland is weet ik niet.

De metingen die ik had gedaan kwamen rond tot de 1,5Mbit/s.
Reputatie 2
Badge +1
Ik zit in noord-holland, enkhuizen om precies te zijn en dat gaat prima. Snelheden zijn goed genoeg voor je smartphone en valt eigenlijk nooit weg.

Ik ben wel benieuwd of er dit jaar ook 4G ondersteuning via simyo komt aangezien kpn dit aan het uitrollen is 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Hallo, graag zou ik wat ervaringen horen over de internetsnelheid op de smartphone. Ik wil binnenkort als mijn abo bij KPN stopt, overgaan op een simyo abo+internet. Heb ervaring met Web-to-go, maar de snelheid hiervan is niet zo heel geweldig.
Daarom wil ik weten of die snelheid op je smartphone beter is. Regio Zeeland (KPN ontvangst is goed):rolleyes:
Alvast bedankt.


Hoi Matroosje,

Omdat wij gebruik maken van het netwerk van KPN zal het 3G en 2G bereik hetzelfde zijn. De internetsnelheden van een Simyo abonnement zijn hetzelfde als bij een Web to Go aansluiting. Je mobiele toestel heeft echter ook invloed op je snelheid.

@Groentjuh en Ronald renes. Bedankt voor het delen van jullie ervaringen.

Op dit moment kan ik nog niets zeggen over het 4G netwerk. Zodra hier meer over bekend is, zal dit uiteraard gecommuniceerd worden. Ook via het forum.

Groetjes,

Alex
Badge
:)Bedankt voor je reactie Alex. Ik hoop dat de  internetsnelheid voldoende is voor mij. Met eventueel een Sony Xperia, HTC of Samsung moet dat toch lukken neem ik aan.  :o
Badge
Nog wat vergeten te vragen Alex. Mijn KPN abo loopt 21 maart af. Volgens jullie kan ik vanaf 22 jan bij Simyo een nieuw abo + intenet met nummerbehoud aanvragen. Als ik het abo zeg maar 30 jan aanvraag, krijg ik dan al na een paar dagen een Simyo simkaart met 'n tijdelijk nummer of is dat pas tegen 21 maart? Want ik neem aan dat zolang het KPN abo loopt dat ik de simkaart die ik nu heb, dan nog gewoon tot de eindtijd van het KPN abo kan gebruiken. Ik bedoel, hoef ik dan het tijdelijk nummer niet te gebruiken i.v.m. hogere kosten?
Dat wilde ik nog graag even weten. Alvast bedankt. Gr.
Badge +1
Hoi Matroosje,

Je krijgt kort na je bestelling een simkaart met een tijdelijk nummer. Dit nummer hoef je niet te gebruiken. Wij raden je aan je simkaart pas na overzetting van je nummer te gebruiken om kosten buiten de bundel te voorkomen.
Badge
:) Esma, bedankt voor je antwoord. Ik weet nu genoeg. Fijn weekend!

Reageer