.

Beantwoord

Er worden internet kosten berekend terwijl mijn bundel nog niet op is. Hoe kan dat?

  • 3 May 2017
  • 3 reacties
  • 121 Bekeken

Er worden wel kosten van mijn tegoed afgeschreven terwijl er nog voldoende mb's in mijn bundel zitten. Dit lijkt te gebeuren vanaf ca.450kb.
Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Samantha 4 May 2017, 11:44

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +7
Hoi Tukker180,

Welkom op het Simyo forum :)

Ai, dat moet niet de bedoeling zijn! Ik heb het even voor je nagekeken, maar ik snap eerlijk gezegd niet precies wat je bedoelt. Je hebt op 2 april een internetbundel genomen. Deze was tot en met 2 mei geldig. Je hebt nu dus geen internetbundel meer.

Op 2 mei was je bundel nog wel geldig. Op deze datum zie ik wel een internetsessie van 455 kB. Als je naar de kosten van deze sessie kijkt, zie je dat hier ook geen kosten voor in rekening zijn gebracht. Dus als je dit bedoelde, hoef je er dus niet bang voor te zijn dat er hiervoor kosten van je tegoed zijn afgeschreven. Dat is niet gebeurd.

Als je iets anders bedoelt, hoor ik dat graag. Dan kijk ik graag met je verder. Laat je het weten?

Groetjes,
Samantha
Hallo Samen,
Bedankt voor je snelle reactie.
Mijn fout, ik stelde mijn vraag met een andere telefoon.
Als die weer beschikbaar kom ik er wel op terug.
Groetjes
Tukker 180
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Tukker180,

Dat verklaart de verwarring. Als je vragen hebt over een andere aansluiting mag je ook een privébericht sturen met het juiste 06-nummer. De mogelijkheid om een privébericht te sturen verschijnt zodra je op de profielafbeelding van een moderator klikt.

Ik wens je een fijn weekend!

Groetjes,
Sean

Reageer