.

Beantwoord

Enorm veel MB-gebruik buiten de bundel

  • 10 September 2020
  • 2 reacties
  • 269 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties

Ik schrik me helemaal kapot dat ik, volgens de metingen tot wel 9000 MB (of meer) buiten mijn internetbundel zou hebben gebruikt. Dit komt dan neer op ongeveer 1300 EUR. Het lijkt alsof op de achtergrond van mijn telefoon een schadelijk proces gaande was wat dit allemaal heeft gedownload. Ik zag de SMS dat mijn bundel op was net 25 minuten geleden doorkomen, maar in die 25 minuten zijn dus 9000 MBs extra verbruikt.

Ik schrik me helemaal rot.

Ik wil best de MBs “bijkopen” voor 5 EUR per 500 MB. Dat zou dan op 90 EUR oid neerkomen. Maar ik gaan geen 15 cent per MB hiervoor betalen. Ik ga dat absoluut niet betalen, die factuur storneer ik sowieso, en dan maar een BKR-registratie als dat zover moet komen. Dan maar een nieuw telnummer als ik dit nummer niet kan behouden. Ik kan dit niet begrijpen. Ik ga er niet voor betalen.

Simyo had bij zo'n vreemd hoog internetgebruik mijn verbinding meteen moeten afsluiten, om mij tegen zulke hoge kosten te beschermen!

 

icon

Beste antwoord door Ray 11 September 2020, 10:28

Bekijk originele reactie

2 reacties

Simyo stuurt bij 80% en 100% verbruik van de bundel een bericht als waarschuwing met als tip bij te kopen mocht je niet uitkomen met de bundel. 

Tevens passen zij een blokkade toe bij hoog verbruik van €100,- binnen 24u of €250,- in een week. Nu is 9000 MB buiten de bundel echt extreem hoog dus ik kan begrijpen dat je hier alles behalve blij mee bent. Want 9000 MB x €0,15 = €1350,- :thinking:  

Ik wil je alvast adviseren om deze pagina door te nemen in afwachting van een moderator (=Simyo medewerker)

Sterkte en succes met de afhandeling. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Matt,

 

Super zuur dat je zoveel kosten buiten de bundel hebt gemaakt, zoals Ray al aangaf zou dat eigenlijk niet mogelijk moeten zijn. (zo veel in zo een korte tijd)

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega's, ik adviseer je nog even de link door te nemen van Ray. Ik ga intern nog even uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren.

 

Groetjes,

Daisy

Reageer