.

e-mail instellingen

  • 4 May 2012
  • 3 reacties
  • 697 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Hoi,
Heb sinds gisteren een internet bundel (geen blackberry), het internetten gaat prima. Echter lukt het met geen mogelijkheid om mijn email accounts erin te krijgen. Wat ik ook probeer bij geen van mijn accounts krijg ik een 'OK' met de server.
Net gebeld met klantservice die me vertelde dat ik mail.kpnplanet.com moet gebruiken als SMTP server - dit werkt ook niet. Voor de POP3 servers gebruik ik dezelfde als in Windows Live Mail. Maar welke SMTP zijn de juiste (die van Windows Mail werken niet in ieder geval).
Zit het probleem misschien in de poortnummers van de server? Welke moet ik gebruiken?
Wie kan mij op weg helpen?
Groet,
Rik

3 reacties

Badge
Kan iemand mij verder helpen?

Hoi,
Heb sinds gisteren een internet bundel (geen blackberry), het internetten gaat prima. Echter lukt het met geen mogelijkheid om mijn email accounts erin te krijgen. Wat ik ook probeer bij geen van mijn accounts krijg ik een 'OK' met de server.
Net gebeld met klantservice die me vertelde dat ik mail.kpnplanet.com moet gebruiken als SMTP server - dit werkt ook niet. Voor de POP3 servers gebruik ik dezelfde als in Windows Live Mail. Maar welke SMTP zijn de juiste (die van Windows Mail werken niet in ieder geval).
Zit het probleem misschien in de poortnummers van de server? Welke moet ik gebruiken?
Wie kan mij op weg helpen?
Groet,
Rik
Badge +5
Beste Rick,

Welkom op het forum.
Via deze link kun je stap voor stap kijken waar het misgaat. Zou je ons kunnen laten weten of het is gelukt om je email in te stellen?

Groet,

Bibi
Badge
Hoi Bibi,
Snap er niets van, krijg het niet voor elkaar....
Verificatie met de server lukt niet!
smtp server; mail.kpnmail.nl is correct toch?
Groet,
Rick

Reageer