.

Beantwoord

Door de vertraging weet ik niet of ik boven mijn bundel zit. Wat nu?

  • 18 November 2016
  • 5 reacties
  • 126 Bekeken

Badge
Ik heb gisteren een sms gekregen dat mijn databundel op is.
Internet staat nu uit.
In mijn verbruik is dit het laatst bijgewerkt nog van gisteren (17 nov. 16 07:31)
icon

Beste antwoord door Jihane 20 November 2016, 12:12

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge
Ik zou dus op of over mijn databundel gegaan zijn. Maar zie het niet in mijn verbruik
Het is goed dat je het uit hebt gezet. Het smsje is leidend.
Je kunt ook MB's bijkopen via je MijnSimyo of app. Maar als je buiten de bundel MB's hebt worden die daarmee niet verrekend.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jasperkr,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat er verwarring is ontstaan hierover! 😞 Zoals Raytje al aangeeft, is het sms'je dat je krijgt leidend. Deze sms'jes worden namelijk in 'real time' verstuurd. Dit houdt in dat daar geen vertraging in zit. Als je meteen daarna je internet uit zet, hoef je je geen zorgen te maken! Ik heb je aansluiting er nu even bij gepakt, en ik zie dat het laatste dat geregistreerd is een telefoongesprek was van 18 november. Het lijkt erop dat de vertraging wel meevalt, maar dat dat simpelweg het laatste verbruik was. Als er daarna niks verbruikt is, kan dat natuurlijk niet geregistreerd worden. Zou dit kunnen kloppen? Of heb je gisteren bijvoorbeeld nog gebruik gemaakt van je aansluiting?

Zoals het er nu uit ziet, hoef je je geen zorgen te maken 🙂 Je kunt gewoon verder internetten, want je hebt netjes 500 MB's bijgekocht. Als deze MB's bijna op zijn, dan krijg je weer sms'jes die je waarschuwen dat je op 80% en op 100% van die bundel zit.

Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

@ Raytje, dankjewel voor je antwoord!
Badge
Voordat de 1GB data op was heb ik 500 mb extra aangeschaft.
Vandaag mobiel internet weer aangezet. Krijg ik daarna een SMS dat ik buiten mijn bundel internet en dat het extra kost.
Volgens Mijn Simyo Ik heb nog 499 MB van 1500 MB over.
Het klopt niet dat ik de SMS krijg.
Normaal ik ga ok op de SMS af, maar kan ik niet vertrouwen.
Werkt erg verwarrend.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jasperkr,

Wat stom dat je dat sms'je kreeg terwijl je gewoon 500 MB's hebt bijgekocht! Ik zie ook dat je dus helemaal nooit buiten je bundel bent geweest, omdat je netjes op tijd die extra MB's erbij genomen hebt. Topper!

Dat sms'je kun je dus negeren. Sorry voor de verwarring 😞 Je kunt uitgaan van Mijn Simyo. Wat je daar terugziet klopt helemaal.

Laat je 't weten als ik je nog ergens anders mee kan helpen?

Groetjes,
Jihane

Reageer