.

Beantwoord

De mobile internet snelheid

  • 22 January 2012
  • 3 reacties
  • 2014 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Bij de internet informatie staat dat de download snelheid 2MB/s is. Kan een van jullie aangeven met welke snelheid je daadwerkelijk werkt? Of te wel benader je deze snelheid of haal je die in het geheel niet?

Ik hoor het graag,


Mvg,
KvdS.
icon

Beste antwoord door Arie 23 January 2012, 09:53

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +2
Hi KvdS,

De snelheid van internet op je mobiel is 2 Mbps download- en 386 Kbps uploadsnelheid. Het is afhankelijken van je toestel en je ontvangst of je de snelheid kan behalen.

Groetjes,

Arie
Badge
Hi KvdS,

De snelheid van internet op je mobiel is 2 Mbps download- en 386 Kbps uploadsnelheid. Het is afhankelijken van je toestel en je ontvangst of je de snelheid kan behalen.

Groetjes,

Arie




Bedankt voor je reactie.

Bij mijn huidige provider haal ik 1.8 MB/s terwijl max 3.6 mogelijk zou moeten zijn. Ik werk nu met een iPhone 4 deze is nog in perfecte staat en na het aflopen van het abonnement wil ik eigenlijk een sim only abonnement hebben. Bieden jullie tot maximaal 500MB data bundels aan of kan je ook grotere bundels tot bv 1GB met hogere snelheid kopen?

Ik hoor het graag,

Mvg,

Kees.
Badge +2
Hi KvdS,

Je kan een abonnement via onze website aanvragen. Helaas bieden wij de internetbundel van 1GB niet meer aan. 500MB is momenteel de grootste internetbundel die we aanbieden.

Groetjes,

Arie

Reageer