.

Beantwoord

Heb ik recht op MB's ter compensatie?

  • 18 June 2021
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

Ik heb na een aantal pogingen eindelijk mijn simkaart binnen. Ik had namelijk een leentoestel en daar werd mijn esim op ondersteund. Na de reparatie van mijn eigen toestel heb ik mijn eigen iPhone x weer terug maar hier werd mijn esim niet ondersteund waardoor ik een vervangende simkaart heb besteld. (In de tussentijd om toch bereikbaar te zijn heb ik mijn esim van Simyo aan mijn man gegeven en heb ik zijn kpn kaartje gepakt.)  Maar omdat het simkaartje steeds maar niet geleverd werd moest mijn man mijn esim van simyo gebruiken en  heeft mijn man heel veel internet verbruikt ivm werk. Vandaag heb ik mijn vervangende simkaart geïnstalleerd maar ik heb nog maar een paar mb over. Is er heel misschien nog een mogelijkheid om een compensatie in gb te ontvangen tot dat mijn nieuwe bundel weer ingaat. Zou het echt super super erg waarderen. Alvast heel erg bedankt. Mvg Leonita

icon

Beste antwoord door Tessanne 20 June 2021, 11:34

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hi Leonita, 

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Goed dat je dit even komt checken! Zo te zien heb je al een cadeaubundel aan staan op jouw aansluiting en daar zijn nog redelijk wat MB's van over, voldoende om de maand mee door te komen! Zodra deze (bijna) op is en het is nog niet het einde van de maand, mag je mij een privéberichtje sturen. Dan kan ik de bundel nog 1x opnieuw voor je activeren deze maand.

Mocht je nog andere vragen hebben laat het gerust weten! 

Groetjes,

Tessanne

 

 

 

 

Reageer